Altkom Software & Consulting: 60 mln zł przychodu do końca 2023 roku

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Ogłoszona w grudniu ubiegłego roku długoterminowa strategia rozwoju spółki zakłada
podwojenie do końca 2023 roku przychodów i zatrudnienia. Firma chce tego dokonać w oparciu o nowe usługi oraz aktywizację działań na rynkach zagranicznych. W realizacji ambitnych planów ma pomóc sprzyjająca sytuacja rynkowa i rozpędzona transformacja cyfrowa przedsiębiorstw.

Kierunki strategicznego rozwoju, w które Altkom Software & Consulting inwestuje
w pierwszej kolejności, obejmują usługi cloud computingu, big data oraz strategii
i projektowania produktów cyfrowych. Pokrywają się one z obecnymi trendami
i potrzebami przedsiębiorstw. Optymalizacja kosztów, poprawa doświadczenia klientów
w kontakcie z usługodawcami oraz utrzymanie ciągłości działania, to najczęściej komunikowane przez firmy wyzwania.

Nowe kompetencje spółka zdecydowała się nabywać zarówno na drodze organicznego rozwoju jak i akwizacji. Inwestycję w obszar usług związanych z chmurą publiczną firma rozpoczęła od zbudowania zespołu, pozyskania doświadczonych ekspertów oraz partnerstw
z największymi dostawcami usług chmurowych. Obecnie posiada już status
AWS Select Consulting Partner oraz poszerzyła portfolio klientów o pierwsze kontrakty na usługi optymalizacji i wdrożenia chmury AWS.

Kolejnym krokiem w realizacji przyjętej strategii jest inwestycja w poznański Kreatik. Agencja od przeszło dekady z powodzeniem realizuje projekty tworzenia strategii i komunikacji produktów cyfrowych, projektuje aplikacje webowe i mobilne między innymi  w sektorze retail. Klienci Kreatika, to m.in.: Bisnode, Borjomi, Danone, Eurocash, Inea,
Orbico, Żabka.

- Advertisement -

Od początku kwietnia br. zespół Kreatika złożony z doświadczonych strategów, UX i UI designerów oraz growth marketerów, będzie działał w strukturach Altkom Software & Consulting jako niezależna jednostka biznesowa. Połączona oferta obu firm została dobrze odebrana przez Klientów i skutkuje pierwszymi kontraktami.

„Ostatnie kilkanaście lat, to konsekwentny, ale stopniowy wzrost organiczny firmy. Rozwój bazujący na poszerzaniu oferty usług i budowie nowych kompetencji w oparciu o własne zasoby wystarczały, aby nadążać za zmianami w technologii i potrzebami klientów. Tym bardziej, że w ramach Grupy dysponujemy potężnym zapleczem edukacyjnym
Altkom Akademii, gdzie możemy szybko uzupełnić wiedzę. Obecnie obserwowane przyspieszenie projektów transformacji cyfrowej i idących za tym rosnących wymagań względem dostawców, skłoniło nas do przemodelowania naszej strategii. Klienci nie mogą czekać, wymagają jakości usług popartej referencjami i wieloletnim doświadczeniem. To buduje się latami. Dlatego włączanie zgranych zespołów kompetencyjnych do istniejących struktur ASC, uznaliśmy za właściwy kierunek rozwoju. Pokazały to pierwsze miesiące zacieśnionej współpracy z Kreatikiem. Klienci widzą wartość w dostarczeniu im kompletnej usługi wokół produktów cyfrowych.” mówi Adam Lejman, CEO w Altkom Software & Consulting oraz Altkom Experts. 

Jeszcze w bieżącym roku Altkom Software & Consulting zamierza powołać kolejne business unity, zwiększyć zatrudnienie zespołów realizacyjnych oraz managerskich.

Udostępnij
- REKLAMA -