Asbis wprowadza na rynek unikalne technologie

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

ASBISc Enterprises Plc, dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, według wstępnych danych szacunkowych wypracował w maju 2019 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 117 mln USD, wobec 161 mln USD w maju 2018 r. Przychody wypracowane w maju 2019 r. są wyższe od przychodów wypracowanych w kwietniu 2019 r. o 19% i są zgodne z oczekiwaniami firmy.

Przychody w maju były wyższe od przychodów w kwietniu tego roku, i co najważniejsze, oba miesiące przebiegły zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Obecnie koncentrujemy się na rozszerzeniu naszego portfolio produktowego, szczególnie portfolio produktów wchodzących w skład naszych marek własnych. Niedawno zakończyliśmy prace nad przygotowaniem pierwszej na świecie intuicyjnej klawiatury Prestigio Click&Touch, która łączy w sobie właściwości klasycznej klawiatury, touchpad’a i myszki komputerowej. Dzięki wbudowanym w klawisze czujnikom zapewnia automatyczne i płynne przejście między trybami pisania i sterowania kursorem, bez zmiany położenia dłoni. Produkt ten wejdzie do produkcji w lipcu tego roku, do sprzedaży trafi ona pod koniec sierpnia. Prestigio Click&Touch będzie w pierwszej kolejności sprzedawane w krajach WNP i krajach bałtyckich – Białorusi, Rosji, Litwie, Ukrainie, Kazachstanie, Estonii i Łotwie. Do Polski ma trafić w IV kwartale tego roku – powiedział Siarhei Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

Nad projektem od trzech lat pracował zespół białoruskiego startupu – Clevetura, którego jestem udziałowcem. Od samego początku wierzyłem w siłę tego startupu i perspektywy intuicyjnej klawiatury, ponieważ jest to projekt interesujący i łatwy do skalowania. To urządzenie i technologia wykorzystana przy jego tworzeniu mają ogromny potencjał rynkowy – dodał Siarhei Kostevitch.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -