Citi w Polsce szuka partnerów technologicznych

Podobne tematy

Europejska chmura Scaleway startuje ze specjalną edycją programu dla startupów

Scaleway otwiera swój program partnerski na startupy z krajów CEE - w tym Polski, ogłaszając jego specjalną edycję. Firma...

Polski rynek startupowy nie jest nastawiony na biznes – wyniki badania

Wyniki raportu „Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes” przygotowanego przez Rebels Valley oraz Fundację Digital Poland wskazują,...

Małgorzata Ratajska-Grandin na czele globalnego projektu OVHcloud Startup Program

Działający nieprzerwanie od 2015 roku OVHcloud Startup Program udzielił do tej pory wsparcia już ponad 1800 młodym firmom na...

Cztery młode firmy technologiczne, w tym dwie z Polski i po jednej z Finlandii i Irlandii, zaprezentowały w Warszawie rozwiązania przygotowane specjalnie dla Citi, partnera głównego ABSL Tech Lab. Jako globalna instytucja finansowa Citi nieustannie poszukuje technologii odpowiadających na zmieniające się potrzeby biznesowe i społeczne. W ramach platformy ABSL Tech Lab szuka rozwiązań minimalizujących ryzyko zakłóceń związanych z procesami HR.

Z raportu Citi GPS “Nowa normalność pracy zdalnej” wynika, że praca z domu, w rozproszonych zespołach wymaga innowacyjnego podejścia w zakresie efektywności pracy i rozwiązań, w tym oprogramowania, stwarzającego nowe możliwości zdalnej współpracy. Rozwiązania stawiające w centrum komunikację oraz realizację zadań to również przedmiot prac firm technologicznych, które zdecydowały się odpowiedzieć na wyzwania zdefiniowane przez Citi w ramach ABSL Tech Lab.

Nowa rzeczywistość i nowe potrzeby

Z analiz prowadzonych przez ABSL wynika, że w 2020 roku zatrudnienie w sektorze usług biznesowych, które dziś wynosi 338 tys. wzrośnie mimo kryzysu o około 7%, co oznacza konieczność wprowadzenie do firmy ponad 23 000 tys. osób. Jedną z firm, która tylko w tym roku zatrudniła i wdrożyła już ponad 800 nowych pracowników do swoich oddziałów w Warszawie i Olsztynie jest Citi. Promując kulturę różnorodności i inkuzywności, jednocześnie szuka i rozwija narzędzia wspierające procesy HR.

– W związku z systematycznym wzrostem zatrudnienia, w ramach współpracy z ABSL Tech Lab określiliśmy rozwiązania, którymi jesteśmy zainteresowani. Szukamy potencjalnych innowacyjnych propozycji technologicznych, które mogą usprawnić i dostosować nasze procesy HR w tym pracę zdalną, rekrutację i wirtualny onboarding do nowej rzeczywistościpodkreśla z Michał Podgórski, Global Head of Securities & Pricing Operations, Citi.W tej chwili rozmawiamy z czterema spółkami technologicznymi, które przedstawiły zgłoszenia mające szansę na wdrożeniedodaje.

Polskie szansą na globalne wdrożenia

Coraz częściej międzynarodowe korporacje szukają rozwiązań do globalnego wdrożenia na lokalnych rynkach. W Polsce jest coraz więcej przedsięwzięć będących również atrakcyjną szansą dla zagranicznych startupów. W ramach polskiej platformy ABSL Tech Lab, na obecnym etapie, cztery podmioty zostały wybrane do zaprezentowania swoich propozycji podczas Citi DemoDay. TakeTask proponuje oprogramowanie służące do zarządzania zadaniami w procesie onbordingu na dużą skalę oraz w wielu lokalizacjach jednocześnie. Random Forest Consulting prezentuje autorskie rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w analizie dokumentów tekstowych oraz danych. Irlandzki startup HireUpOnline to propozycja spersonalizowanej platformy do prowadzenia marketingu rekrutacyjnego i pozyskiwania talentów. Przedstawiciele fińskiego firmy Smarp opracowali rozwiązanie ograniczające szum komunikacyjny – niezwykle istotny w warunkach pracy zdalnej.

– W Polsce coraz częściej pojawiają się możliwości globalnych wdrożeń i nawiązanie współpracy z największymi firmami. Przykładem jest ABSL Tech Lab, w ramach którego Citi oraz P&G, szukają innowacyjnych rozwiązań.  Jest to ogromna szansa dla ambitnych spółek technologicznychmówi Janusz Dziurzyński, który z ramienia ABSL odpowiada za projekt. I dodaje – Jako ABSL Tech Lab stoimy na stanowisku, że dla młodej, rozwijającej się firmy technologicznej jedna złotówka od klienta warta jest trzech inwestorskich. Te ostatnie łatwo przepalić. Stabilność finansową i podstawę do rozwoju dają duzi klienci i realizowane z sukcesem wdrożenia. My ten model nazywamy „innowacją na żądanie” – czyli proponowaniem konkretnych rozwiązań, na które jest popyt i zlecenia klientów.

Prezydent m.st. Warszawy Rafał Trzaskowski, gość DemoDay City podkreśla, że nieprzypadkowo to właśnie Warszawa przyciąga innowatorów. Rozwój współpracy miasta oraz nowatorskich firm i start-upów to jeden z priorytetów samorządu: – Takie inicjatywy promują Polskę jako rynek z dużym potencjałem dla młodych spółek technologicznych. Warszawa nie tylko zapewnia odpowiednie warunki rozwoju startupom z Polski, ale i przyciąga obiecujące, cyfrowe talenty z zagranicy, tworząc dobry klimat dla rozwoju nowych technologii.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.