CStore. Platforma do sprzedaży detalicznej i hurtowej

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
4 min

Automatyzacja to dla sklepu internetowego nie tylko spore udogodnienie, ale też źródło znacznych oszczędności. Dowiedz się, jak odciążyć zespół sprzedażowy nawet o 75%.

Przyjmowanie zamówień, wystawianie i wysyłanie do klientów dokumentów sprzedażowych oraz dbanie o widoczność oferty w kanałach takich jak Allegro, porównywarki cenowe czy marketplace… To tylko niektóre z zadań w sklepie internetowym, które pochłaniają mnóstwo wysiłku zespołu sprzedażowego. Ilość czasu i pracy niezbędnych do ich wykonania można jednak znacząco zmniejszyć. Pomoże w tym CStore – platforma sprzedażowa zarówno dla handlu hurtowego, jak i detalicznego. Warto poznać ją bliżej

Automatyzacja nawet 75% zadań zespołu sprzedażowego

CStore pozwala zautomatyzować do 75% zadań wykonywanych przez zespół sprzedażowy. To spora oszczędność nie tylko jeśli chodzi o czas. W wielu przypadkach dzięki temu możliwe staje się ograniczenie liczby pracowników, co znacznie ułatwia założenie sklepu internetowego. Możesz też oddelegować ich do innych zadań, przyspieszając tym samym rozwój firmy. Automatyzacja oznacza również mniejsze ryzyko błędów popełnianych przez obsługę. Z CStore mogą korzystać sklepy kierujące swoją ofertę do indywidualnego klienta oraz platformy B2B.

Integracje z programami magazynowymi i hurtowniami

Dodawanie produktów do sklepu oraz aktualizacja stanów i cen czasem wymaga zaangażowania kilku pracowników. Ich czas i pracę można zaoszczędzić dzięki zintegrowaniu oprogramowania sklepu internetowego z programem magazynowym. CStore w podstawowej wersji pozwala na dwustronną integrację z kilkunastoma platformami – na przykład Subiekt Nexo Insert, Optima Comarch, Enova, Navireo czy wFirma. Ponadto istnieje możliwość zintegrowania między innymi z ERP XL Comarch, Homer Azymut, Symfonia Handel Sage, SAP czy Z Suite.

W przypadku sklepów nieposiadających własnego magazynu niezwykle istotna okazuje się też integracja z oprogramowaniem współpracujących z nim hurtowni. CStore pozwala na połączenie się z wieloma hurtowniami, dzięki czemu możesz:

- Advertisement -
  • na bieżąco aktualizować stany magazynowe i ceny produktów;
  • dodawać nowe i usuwać niedostępne już produkty;
  • powiązać kategorie w hurtowni z tymi w sklepie;
  • wyznaczyć priorytet marż;
  • pobrać opisy produktów.

Integracja z Allegro

Podstawowa wersja CStore pozwala na integrację sklepu z Allegro. Dzięki tej funkcji możliwe będzie wystawianie aukcji z poziomu sklepu, import zdjęć i opisów, zdefiniowanie szablonów i tagów, a także kompleksowe zarządzanie sprzedażą. W ten sposób przy minimum wysiłku możesz zwiększyć swoje obroty, zyskując dostęp do platformy skupiającej 13 milionów użytkowników.

Zintegrowane systemy płatności i wysyłek

Kolejny aspekt działalności sklepu internetowego wymagający sporego zaangażowania zespołu to obsługa płatności. CStore pozwala te procesy całkowicie zautomatyzować. Platforma obsługuje Visa, MC, Maestro, Blik i PBL. Pozwala na księgowanie płatności za przedpłatą i pobraniem, przy odbiorze osobistym i w punkcie, a także za pośrednictwem PayPal oraz dedykowanego narzędzia CStore Pay. Poza tym oferuje możliwość współpracy z takimi systemami ratalnymi jak Credit Agricole, Sygma, Santander Consumer Bank, PlatformaRatalna.pl oraz FerBuy.pl.

Zintegrowany system wysyłek pozwoli natomiast wyeliminować problem błędów popełnianych przez pracowników przy nadawaniu paczek. To z kolei zmniejsza odsetek reklamacji, a tym samym pozytywnie wpływa na wizerunek sklepu oraz redukuje poziom stresu załogi.

Sklep widoczny w wielu porównywarkach cen

CStore pozwala na szybkie i skuteczne zarządzanie widocznością produktów ze sklepu w porównywarkach cen. Dzięki platformie ustawisz, w jakich kategoriach mają się wyświetlać, a także wygenerujesz zestawienie linków dla porównywarek. CStore umożliwia współpracę między sklepami internetowymi, a porównywarkami takimi jak Ceneo, okazje.info, nokaut.pl, Skąpiec, cenuj.pl, interia.pl, kupujemy.pl czy Google Merchant Center.

Proste zarządzanie rabatami i kodami rabatowymi

Rabaty to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, którymi sklepy internetowe mogą walczyć o klientów. Korzystając z CStore możesz ustalić ich wartość procentową w zależności od wysokości zamówienia, indywidualne zniżki dla poszczególnych klientów, czy rabaty na określone kategorie lub producentów. System pozwala też na automatyczne generowanie kodów rabatowych oraz kompleksowe zarządzanie nimi.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -