Emplobot zrekrutuje do Santander Consumer Banku

- Reklama -

Santander Consumer Bank nawiązał współpracę z polską spółką Emplocity. W procesie rekrutacji pracowników bank wesprze chatbot rekrutacyjny – Emplobot. Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego – dzięki temu chatbot umie odpowiadać na pytania kandydatów równie precyzyjnie, co człowiek. Emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która potrafi przetwarzać język naturalny (NLP – Natural Language Processing).

Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego, o każdej porze. Co ważne, potencjalny pracownik może przerwać konwersację z Emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie. Chatbot, po rozmowie z kanydatem, tworzy jego wirtualny profil. Następnie dopasowuje go do konkretnej rekrutacji prowadzonej aktualnie w banku. Jeśli kandydat pomyślnie przejdzie ten proces, zostanie zaproszony na spotkanie w siedzibie banku – również za pośrednictwem bota.

Wersja Emplobota wdrożona w Santander Consumer Banku zawiera najnowsze funkcjonalności udostępnione niedawno przez twórców rozwiązania. –  Platforma, z której korzysta Santander Consumer Bank nie tylko dokonuje wstępnej selekcji kandydatów, ale dzięki nowej funkcji “autoinvite”, wysyła również aktywnie zaproszenia do wzięcia udziału w rekrutacji – mówi Krzysztof Sobczak, dyrektor zarządzający w Emplocity. Dzięki temu Santander Consumer Bank może być jeszcze bliżej potencjalnych kandydatów do swojego zespołu.

Rozwiązanie zapewnia wysokie standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo informacji o kandydatach. Emplobot spełnia wymogi związane z RODO. Dane kandydata pozostają anonimowe do momentu, gdy wyrazi on zainteresowanie spotkaniem z pracownikiem banku.

- Reklama -

Treści PREMIUM

Otrzymuj cotygodniowy e-mail od BrandsIT, który sprawia, że czytanie wiadomości jest naprawdę przyjemne. Dołącz do naszej listy mailingowej, aby być na bieżąco i uzyskać dotęp do treści PREMIUM za darmo.

- Reklama -