Gdy w Twitterze zamieszanie, TikTok wprowadza “teksty” u siebie. Wyścig o użytkowników trwa w najlepsze

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
1 min

Zaskakującą nowinką z samego środka rozrywkowego internetu jest wprowadzenie przez TikTok funkcji publikacji wiadomości tekstowych. W dniu, gdy Elon Musk znienacka zapowiedział rebranding Twittera na ‘aplikację „wszystko” o nazwie X’, TikTok ogłosił, że pozwoli swoim użytkownikom publikować teksty.

W swoim oświadczeniu TikTok, znany głównie z krótkich filmów i żywiołowych tańców, powiedział, że nowa funkcja “poszerza granice tworzenia treści”, dając swoim użytkownikom nowy sposób na wyrażanie swojej kreatywności, który wcześniej był ograniczony do komentarzy i podpisów wideo.

Nowa funkcja została ogłoszona w późny poniedziałkowy wieczór i od razu wywołała burzę dyskusji na temat jej możliwych implikacji. Mimo to, nie było jeszcze jasne, jak użytkownicy TikToka przyjęli tę nowość.

Sytuację komplikuje fakt, że próby wyszukiwania “posty tekstowe” w TikToku zwracają głównie filmy z gatunku skoncentrowanego na rozmowach telefonicznych za pośrednictwem wiadomości tekstowych. Ale już pojawiają się użytkownicy, którzy oferują tutoriale na temat tworzenia postów tekstowych.

- Advertisement -

Jest to zapewne początek nowego rozdziału w historii TikToka i, być może, oznacza początek nowej ery dla platformy. Tylko czas pokaże, jak ten ruch wpłynie na popularność aplikacji i jak daleko użytkownicy pójdą w korzystaniu z nowej funkcji.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -