• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: Google wesprze startupy technologiczne. Tym razem pod lupą cyberbezpieczeństwo
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Startup

Google wesprze startupy technologiczne. Tym razem pod lupą cyberbezpieczeństwo

Izabela Myszkowska
Opublikowano 2023/01/17 at 9:38 AM
Izabela Myszkowska  - Redaktor Brandsit
Udostępnij
3 min czytania
cyberbezpieczeństwo
Udostępnij

Google for Startups ogłosił nowy program skierowany do początkujących, obiecujących firm w sektorze cyberbezpieczeństwa. Growth Academy: Cybersecurity to projekt, który ma na celu wzmocnić startupy poprzez mentoring, dostęp do liderów branży, wsparcie strategiczne, rozwój kompetencji przywódczych i wiele innych. Rekrutacja jest otwarta dla startupów z Europy, w tym z Polski i trwa do 12 lutego.

- Reklama -

Ostatnie lata dobitnie pokazują, że systemy informatyczne są na tyle bezpieczne, na ile bezpieczne okaże się ich najsłabsze ogniwo. Właśnie dlatego w ostatnim czasie cyberbezpieczeństwo stało się jednym z najważniejszych priorytetów dla firm, a tym samym jedną z najprężniej rozwijanych gałęzi nowych biznesów.

– Społeczność startupowa, również ta która rozwija się przy wsparciu Google for Startups, w tym w Polsce, składa się z wielu obiecujących młodych organizacji, w tym tych budujących innowacyjne produkty i usługi w obszarze cyberbezpieczeństwa – mówi Michał Kramarz, szef Google for Startups Campus w Warszawie. – Growth Academy: Cybersecurity pomoże organizacjom w jeszcze skuteczniejszym rozwoju swoich biznesów i ich międzynarodowym skalowaniu. Udział w programie stworzy uczestniczkom i uczestnikom możliwość zdobycia nowych kompetencji, dostępu do najlepszych ekspertów oraz sieci innych firm działających w tej samej branży. 

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

Growth Academy: Cybersecurity to trzymiesięczny program mentoringowy, skierowany do startupów, które działają w branży cyberbezpieczeństwa. Rozpocznie się w kwietniu, a wybrane startupy będą uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez ekspertów Google oraz zewnętrznych doradców z branży. Firmy otrzymają także dedykowany mentoring w zakresie strategii, skalowania międzynarodowego biznesu oraz umiejętności przywódczych – w tym od liderów zespołów należących do specjalistycznych firm skoncentrowanych na tematyce cyberbezpieczeństwa, takich jak VirusTotal i Mandiant. Udział w programie będzie również okazją do nawiązania kontaktu z innymi przedsiębiorcami skupionymi na cyberbezpieczeństwie.

Program składa się z trzech spotkań odbywających się w kilku miejscach w Europie, m.in. w Maladze, gdzie znajduje się nowe Centrum Inżynierii Bezpieczeństwa Google. To tam prowadzone będą wspólne, zaawansowane badania nad cyfrowymi zagrożeniami. Program jest przeznaczony dla europejskich firm, które chcą rozwijać się na skalę międzynarodową i skupiają się na co najmniej jednym z obszarów cyberbezpieczeństwa – zapobieganiu, ochronie i badaniach lub analizie zagrożeń oraz dzieleniu się rozwiązaniami. Startupy muszą mieć już funkcjonujący produkt i klientów oraz model biznesowy. Wszystkie szczegóły programu oraz formularz aplikacji można znaleźć na stronie internetowej programu.

O potrzebie podnoszenia poprzeczki w zakresie wykorzystania technologii do ochrony bezpieczeństwa online świadczyć mogą między innymi wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Google przez Centrum Badań Marketingowych Indicator na temat świadomości Polek i Polaków dotyczącej cyberbezpieczeństwa. Wykazało ono, że świadomość zagrożeń rośnie, jednak wciąż mamy trudności z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń. To ogromny obszar do zagospodarowania przez organizacje i startupy oferujące rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Zobacz również

Wykorzystanie ludzkich słabości – Anatomia ataków BEC

Dziecko 1 na 5 badanych padło ofiarą cyberprzestępców. Jak to możliwe?

Służbowe smartfony bez TikToka i Discorda

Rewolucja w Cyberbezpieczeństwie – Jak Sztuczna Inteligencja Zmienia Reguły Gry

Jak giganci technologiczni definiują przyszłość sztucznej inteligencji

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Smart Grid energetyka
Polacy chcą szybszej transformacji energetycznej
Czysta energia Eco
IS-Wireless
Pierwsza sieć przemysłowa 5G w modelu otwartym działa już w Krakowie
Komunikacja
e-mail, mail
Wykorzystanie ludzkich słabości – Anatomia ataków BEC
Cyberbezpieczeństwo Technologia
medycyna
Wykorzystują technologię do wytwarzania przeciwciał. Ich pomysł ograniczy wykorzystanie zwierząt w medycynie
Rozwiązania Technologia

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X