• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
Koncert, Palion, roblox, ing
Zobacz pierwszy koncert polskiego wykonawcy w Robloxie
Rozrywka Work&Life
dane, cyfryzacja, technologia, IT
Technologia dla wszystkich: jak zwiększyć dostępność cyfrową?
Tech Biznes Technologia
hpe
HPE wprowadza nową generację serwerów do przechowywania danych
Rozwiązania Technologia
Piotr Kawecki, ITBoom
Branża IT – jakie będzie kolejne 12 miesięcy?
Branża IT Biznes
Sony, SRG-A40 i SRG-A12, PTZ
Sony poszerza ofertę kamer PTZ
Rozwiązania Technologia
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: Google wesprze startupy technologiczne. Tym razem pod lupą cyberbezpieczeństwo
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Technologia > Startup > Google wesprze startupy technologiczne. Tym razem pod lupą cyberbezpieczeństwo
Startup

Google wesprze startupy technologiczne. Tym razem pod lupą cyberbezpieczeństwo

Izabela Myszkowska 2 tygodnie temu 3 min czytania
Udostępnij
3 min czytania
cyberbezpieczeństwo
Udostępnij

Google for Startups ogłosił nowy program skierowany do początkujących, obiecujących firm w sektorze cyberbezpieczeństwa. Growth Academy: Cybersecurity to projekt, który ma na celu wzmocnić startupy poprzez mentoring, dostęp do liderów branży, wsparcie strategiczne, rozwój kompetencji przywódczych i wiele innych. Rekrutacja jest otwarta dla startupów z Europy, w tym z Polski i trwa do 12 lutego.

Ostatnie lata dobitnie pokazują, że systemy informatyczne są na tyle bezpieczne, na ile bezpieczne okaże się ich najsłabsze ogniwo. Właśnie dlatego w ostatnim czasie cyberbezpieczeństwo stało się jednym z najważniejszych priorytetów dla firm, a tym samym jedną z najprężniej rozwijanych gałęzi nowych biznesów.

– Społeczność startupowa, również ta która rozwija się przy wsparciu Google for Startups, w tym w Polsce, składa się z wielu obiecujących młodych organizacji, w tym tych budujących innowacyjne produkty i usługi w obszarze cyberbezpieczeństwa – mówi Michał Kramarz, szef Google for Startups Campus w Warszawie. – Growth Academy: Cybersecurity pomoże organizacjom w jeszcze skuteczniejszym rozwoju swoich biznesów i ich międzynarodowym skalowaniu. Udział w programie stworzy uczestniczkom i uczestnikom możliwość zdobycia nowych kompetencji, dostępu do najlepszych ekspertów oraz sieci innych firm działających w tej samej branży. 

Growth Academy: Cybersecurity to trzymiesięczny program mentoringowy, skierowany do startupów, które działają w branży cyberbezpieczeństwa. Rozpocznie się w kwietniu, a wybrane startupy będą uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez ekspertów Google oraz zewnętrznych doradców z branży. Firmy otrzymają także dedykowany mentoring w zakresie strategii, skalowania międzynarodowego biznesu oraz umiejętności przywódczych – w tym od liderów zespołów należących do specjalistycznych firm skoncentrowanych na tematyce cyberbezpieczeństwa, takich jak VirusTotal i Mandiant. Udział w programie będzie również okazją do nawiązania kontaktu z innymi przedsiębiorcami skupionymi na cyberbezpieczeństwie.

Program składa się z trzech spotkań odbywających się w kilku miejscach w Europie, m.in. w Maladze, gdzie znajduje się nowe Centrum Inżynierii Bezpieczeństwa Google. To tam prowadzone będą wspólne, zaawansowane badania nad cyfrowymi zagrożeniami. Program jest przeznaczony dla europejskich firm, które chcą rozwijać się na skalę międzynarodową i skupiają się na co najmniej jednym z obszarów cyberbezpieczeństwa – zapobieganiu, ochronie i badaniach lub analizie zagrożeń oraz dzieleniu się rozwiązaniami. Startupy muszą mieć już funkcjonujący produkt i klientów oraz model biznesowy. Wszystkie szczegóły programu oraz formularz aplikacji można znaleźć na stronie internetowej programu.

O potrzebie podnoszenia poprzeczki w zakresie wykorzystania technologii do ochrony bezpieczeństwa online świadczyć mogą między innymi wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Google przez Centrum Badań Marketingowych Indicator na temat świadomości Polek i Polaków dotyczącej cyberbezpieczeństwa. Wykazało ono, że świadomość zagrożeń rośnie, jednak wciąż mamy trudności z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń. To ogromny obszar do zagospodarowania przez organizacje i startupy oferujące rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa.

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo