• VR PodcastNOWOŚĆ
  • Reklama
  • Personalizacja
  • Zakładki
  • Historia
  • Twój Brandsit
  • MAGAZYN
  • Newsletter
Brandsit
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Branża IT
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • Opinie
Czytasz: HP wprowadza nowy globalny program partnerski
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Aa
BrandsitBrandsit
  • Twoje zakładki
  • Śledź tematy
  • MAGAZYN
Szukaj
  • Biznes
    • Aktualności biznesowe
    • Biznes plan
    • E-commerce
    • Marketing
    • Rozwój
    • Startup
  • Pieniądze
    • Ekonomia
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Podatki i koszty
    • Praca
  • Branża IT
    • Dystrybucja
    • Kanał partnerski
    • Kariera
    • Programowanie
    • Vendor
  • Technologia
    • Automatyzacja
    • Big Data
    • Blockchain
    • Chmura
    • Cyberbezpieczeństwo
    • IoT
    • Komunikacja
    • Rozwiązania
    • Sztuczna inteligencja
    • VR
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
    • Zrównoważony rozwój
  • Work&Life
    • Ciekawostki
    • Gaming
    • Miasto
    • Moda
    • Rozrywka
    • W pracy
  • Opinie
  • Narzędzia
    • Rynki
    • Giełda kryptowalut
    • Twoje zakładki
    • Śledzenie tematów
    • Newsletter
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Kanał partnerski

HP wprowadza nowy globalny program partnerski

Natalia Zębacka
Opublikowano 2023/03/07 at 3:49 PM
Natalia Zębacka  - Redaktor Brandsit
Udostępnij
4 min czytania
hp ampify
Udostępnij

Firma HP Inc. zaprezentowała HP Amplify. To globalny program partnerski zoptymalizowany tak by wspierać  dynamiczny rozwój partnerów oraz by zadbać o satysfakcję klientów. HP wskazuje, że zbudowany na jednej, zintegrowanej strukturze, HP Amplify zapewnia możliwości i narzędzia współpracy niezbędne do tego by efektywnie rozwijać biznes w erze cyfrowej transformacji i ewoluujących zachowań zakupowych klientów. Nowy program wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2020 r. dla partnerów handlowych, a w drugiej połowie 2021 r. dla partnerów detalicznych.

- Reklama -

HP Amplify ułatwia partnerom dostęp i korzystanie z licznych rozwiązań i pomocy firmy, by w konsekwencji  sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów. Dzięki dwóm odrębnym opcjom – Synergy i Power – HP Amplify zapewnia partnerom elastyczność w inwestowaniu w nowe usługi i możliwości.

Klienci radykalnie zmienili sposób, w jaki wyszukują i kupują technologię oraz w jaki sposób angażują się w życie marki, nabywając więcej produktów i usług za pośrednictwem kanałów cyfrowych, takich jak e-commerce, portale partnerskie i portale sprzedażowe. Jednocześnie, technologia i transformacja cyfrowa postępują w zadziwiającym tempie, podczas gdy modele biznesowe przechodzą z prostych transakcji koncentrujących się na sprzedaży produktów na stosunki bardziej złożone.

Dalsza część publikacji pod materiałem wideo.

Dla całej branży IT, a konkretnie dla channel, oznacza to, że tradycyjny biznes powinien się zmienić. Wraz z wprowadzeniem HP Amplify, HP podejmuje zdecydowane działania, aby wykorzystać zachodzące dookoła zmiany, przygotować partnerów na wyzwania nowej rzeczywistości i zapewnić jeszcze bardziej satysfakcjonującą obsługę klienta.

HP Amplify koncentruje się na trzech głównych filarach: wydajności, możliwościach i współpracy:

·       Wydajność – Ponieważ tradycyjny model sprzedaży został ulepszony, również tradycyjny model kompensacji channel został zoptymalizowany. Podczas gdy nowy program będzie nadal nagradzał partnerów na podstawie celów i skali działań, HP Amplify oferuje innowacyjny system pomiaru i nagradzania, który uwzględnia wiele strategicznych wysiłków podejmowanych przez partnerów w ramach całościowego procesu sprzedaży, od wielkości rejestracji do średniej wartości sprzedaży i utrzymania projektu.

·       Możliwości – Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy sukces w oparciu o nowe możliwości,  w tym inwestowanie i doskonalenie umiejętności cyfrowych, możliwości świadczenia usług, handel elektroniczny / omnichannel oraz bezpieczne administrowanie danych. Możliwości zostaną dostosowane do sektorów, w których działają klienci, tworząc bardziej spersonalizowane rozwiązania. HP Amplify nagradza partnerów, którzy inwestują w możliwości e-commerce i obsługę  klientów. Im więcej opcji bezpiecznego gromadzenia danych, wprowadzania rozwiązań na rynek, usług i specjalizacji, tym większy dostęp i korzyści dla partnerów.

·       Współpraca – Wyposażeni w dodatkową wiedzę i wgląd w preferencje klienta3 wraz z zdolnością do przewidywania i umożliwiania atrakcyjniejszych rozwiązań, partnerzy zyskają większą przewagę konkurencyjną. Dzięki automatycznym aktualizacjom zasobów, zwrotom produktów i całościowej analizie danych, będą w stanie bezproblemowo obsługiwać klientów. Wszystko to przyczyni się do budowania długoletnich relacji między klientami, partnerami i HP – stwierdza Paweł Miszkiewicz, Dyrektor kanału Partnerskiego w HP Inc. Polska.

Partnerom, którzy zdecydują się przyłączyć do tego programu, HP zapewni szkolenie i wsparcie oraz pomoże zidentyfikować potencjalne luki w zakresie celów, które partnerzy chcą uzyskać, a także wskaże odpowiednie wskazówki, jak je osiągnąć. Więcej szczegółów będzie znanych bliżej daty premiery HP Amplify, czyli 1 listopada 2020 r.

Zobacz również

Q-SYS i Lenovo ogłaszają współpracę

Dzięki technologii świat staje się lepszy – przynajmniej według 60 proc. Polaków

Rola sztucznej inteligencji w e-commerce

Przegląd polskich rozwiązań technologicznych w HR

Oczekiwania vs. rzeczywistość – Co polscy pracownicy myślą o benefitach?

Najnowsze

serwer, pamięć masowa, technologia, modernizacja infrastruktury IT, data center
The Art of Protection – Bezpieczne środowisko dla firmowych danych w macierzach IBM FlashSystem
Rozwiązania ARTYKUŁ SPONSOROWANY Technologia
kryptowaluty, bitcoin
Kiedy fiskus uzna odliczenie kosztów „kopania” kryptowalut?
Kryptowaluty Pieniądze
szkoła, IT fitness test
Test Kompetencji Cyfrowych: jak dolnośląska młodzież mierzy się z technologią?
Ciekawostki Work&Life
cyberbezpieczeństwo, cyberprzestępczość, Cyberprzestrzen, Citrix, cisco
Sztuczna Inteligencja w Cyberbezpieczeństwie: Przyjaciel czy Wróg?
Sztuczna inteligencja Technologia

Biznes

  • Aktualności biznesowe
  • Biznes plan
  • E-commerce
  • Marketing
  • Rozwój
  • Startup

Pieniądze

  • Ekonomia
  • Inwestycje
  • Kryptowaluty
  • NFT
  • Podatki i koszty
  • Praca

Branża IT

  • Dystrybucja
  • Kanał partnerski
  • Kariera
  • Programowanie
  • Vendor

Technologia

  • Automatyzacja
  • Big Data
  • Blockchain
  • Chmura
  • Cyberbezpieczeństwo
  • IoT
  • Komunikacja
  • Rozwiązania
  • Sztuczna inteligencja
  • VR

Eco

  • Czysta energia
  • Pogoda i nauka
  • Pojazdy elektryczne
  • Polityka klimatyczna
  • Zrównoważony rozwój

Work&Life

  • Ciekawostki
  • Gaming
  • Miasto
  • Moda
  • Rozrywka
  • W pracy

Narzędzia

  • Rynki
  • Giełda kryptowalut
  • Twoje zakładki
  • Śledzenie tematów
  • Newsletter

Social Media

© 2017-2023 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Brandsit
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
adbanner
Wykryto AdBlock
Nasza strona jest stroną wspieraną przez reklamy. Proszę o białą listę, aby wesprzeć naszą stronę.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?
X