omnichannel
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji
Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do...
Koronawirus otworzył rynek na nowe możliwości dotarcia do klientów
Firmy obawiając się negatywnych następstw biznesowych pandemii koronawirusa, takich jak spadek przychodów czy utrata płynności, szukały podczas lockdownu nowych możliwości dotarcia do swoich klientów...
Infobip wraz z WhatsApp pomagają w walce z koronawirusem
Okazuje się, że w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rządowe organizacje ochrony zdrowia stoją przed wyzwaniem szybkiego dostarczania informacji na dużą skalę. Z pomocą...
Wpływ nowych technologii na rozwój omnichannel
Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Coraz więcej kupujących wymaga błyskawicznej dostawy nabytych towarów –...
Omnichannel. Chwytliwe hasło czy strategia przynosząca realne korzyści?
Do niedawna – by sprzedawać – wystarczyło zaoferować towar w odpowiedniej cenie i zainwestować środki w reklamę. Wraz z rozwojem technologii trendy zakupowe zaczęły...
Vobis stawia na omnichannel
Vobis obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdraża nową, kompleksową strategię maksymalizacji sprzedaży. Stawia na spójność działań online i offline,...
Raport – jakość zakupów online w Polsce
Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez Lizard Media, firmę specjalizującą się w e-commerce, prawie połowa dużych sklepów online w Polsce...
- Reklama -
- Reklama -