omnichannel

Infobip wraz z WhatsApp pomagają w walce z koronawirusem

Okazuje się, że w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rządowe organizacje ochrony zdrowia stoją przed wyzwaniem szybkiego dostarczania informacji na dużą skalę. Z pomocą...

Wpływ nowych technologii na rozwój omnichannel

Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Coraz więcej kupujących wymaga błyskawicznej dostawy nabytych towarów –...

Omnichannel. Chwytliwe hasło czy strategia przynosząca realne korzyści?

Do niedawna – by sprzedawać – wystarczyło zaoferować towar w odpowiedniej cenie i zainwestować środki w reklamę. Wraz z rozwojem technologii trendy zakupowe zaczęły...

Vobis stawia na omnichannel

Vobis obchodzi w tym roku 25-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wdraża nową, kompleksową strategię maksymalizacji sprzedaży. Stawia na spójność działań online i offline,...

Raport – jakość zakupów online w Polsce

Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez Lizard Media, firmę specjalizującą się w e-commerce, prawie połowa dużych sklepów online w Polsce...
- Reklama -
- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.