omnichannel

- REKLAMA -

Technologie pomagają w rozwoju firm ubezpieczeniowych

Natalia Zębacka

Nowe oczekiwania i potrzeby klientów oraz rosnąca konkurencja na rynku ubezpieczeń przyczyniają się do wzrostu…

Koronawirus otworzył rynek na nowe możliwości dotarcia do klientów

Materiał Partnera

Firmy obawiając się negatywnych następstw biznesowych pandemii koronawirusa, takich jak spadek przychodów czy utrata płynności,…

Co piąty Polak po raz pierwszy zrobił zakupy w Internecie w czasie kwarantanny

Klaudia Ciesielska

Pandemia zmienia zwyczaje zakupowe konsumentów. Nowe zachowania klientów zmuszają branżę handlową do szybkiej adaptacji. Zmiany…

Infobip wraz z WhatsApp pomagają w walce z koronawirusem

Natalia Zębacka

Okazuje się, że w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rządowe organizacje ochrony zdrowia stoją przed…

e-point dołącza do grona partnerów Adobe

Natalia Zębacka

e-point - software house specjalizujący się w złożonych projektach informatycznych, nawiązał partnerstwo Adobe, właścicielem wiodącej…

Infobip wprowadza w maju Coversations

Newsroom BrandsIT

Infobip zauważa coraz wyraźniejszy trend specjalizacji i przenoszenia usług wsparcia biznesu do chmury. W odpowiedzi…

Wyzwania handlu stacjonarnego w erze dynamicznego rozwoju e-commerce

Materiał Partnera

Handel w Internecie kwitnie. Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych kilku lat może stanowić niemal…

Pierwszy megasklep IT w Polsce już działa

Newsroom BrandsIT

Parafrazując greckiego filozofa Heraklita z Efezu, rynek IT zarówno w Polsce jak i zagranicą charakteryzuje…

Retail Show: Targi wyposażenia sklepów – relacja

Newsroom BrandsIT

W dniach 14 i 15. listopada we warszawskim Centrum Expo XXI odbyły się dziewiąte już…

Wpływ nowych technologii na rozwój omnichannel

Newsroom BrandsIT

Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.…

Połącz się z nami

- REKLAMA -