e-point dołącza do grona partnerów Adobe

Podobne tematy

Warszawa wybiera e-point na doradcę technologicznego

Spółka e-point SA wygrywa kolejny przetarg z sektora publicznego. Projekt dotyczy usług doradczych w zakresie przygotowania założeń i specyfikacji...

Czym jest pakiet Adobe Creative Cloud for Teams?

Kreatywność to słowo klucz, które powinno determinować działania każdej firmy. Szczególnie w obszarze marketingu, sprzedaży oraz tworzenia innowacyjnych rozwiązań....

Jak polscy producenci zarządzają informacją produktową?

Polscy producenci najczęściej zarządzają informacją produktową za pomocą Excela oraz różnego rodzaju baz danych. Często informacje znajdują się wyłącznie...

e-point – software house specjalizujący się w złożonych projektach informatycznych, nawiązał partnerstwo Adobe, właścicielem wiodącej platformy e-commerce Magento.

e-point SA  -irma od ponad 20 lat realizuje złożone, międzynarodowe projekty informatyczne: buduje, rozwija i utrzymuje portale i platformy wspierające sprzedaż, wykorzystując najnowsze technologie tworzenia oprogramowania. Spółka dostarcza również Progressive Web Applications (PWA), Trusted Web Applications (TWA) oraz rozwiązania Product Information Management (PIM).

Magento jest globalnym liderem na rynku platform e-commerce. Oprogramowanie powstało w 2008 roku. Dziś jest najbardziej popularnym i najszybciej rozwijającym się systemem na całym świecie. W 2010 roku zostało przejęte przez eBay, a 8 lat później przez Adobe. Korzysta niego ponad 250 tysięcy firm, a wśród nich liderzy swoich branż jak Nike, Coca-Cola, Ford czy Samsung.

– Magento wspiera sprzedaż B2B i B2C oraz, co jest szczególnie istotne z naszej perspektywy, B2B2C. Platforma pozwala na tworzenie unikalnych doświadczeń w całym customer life-cycle. W strefach omnichannel, globalnej ekspansji i mobilności, system ten zapewnia jedne z najlepszych rozwiązań na rynku – ocenia Przemysław Klajbor, New Business Developer z e-point SA. 

Choć partnerstwo zostało formalnie potwierdzone w marcu, Magento było obecne w e-point znacznie wcześniej. Specjaliści firmy dysponują szeroką wiedzą z zakresu możliwości wykorzystania systemu.

– Cieszymy się, że e-point dołączył do grona naszych partnerów. Połączenie technologii Magento z kompetencjami zespołu e-point daje markom gwarancję spełnienia oczekiwań klientów i tworzenia rozwiązań o międzynarodowym charakterze ​- dodaje Iwona Stamper, Territory Sales Executive Central&Eastern Europe Adobe. 

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.