• Reklama
  • Zakładki
  • Kastomizacja
  • Newsletter
BrandsIT
POWIADOMIENIA Pokaż więcej
Najnowsze
44508604 41032440 BZxBZ
Pierwsza w Indiach i druga na świecie szczepionka donosowa przeciwko Covid-19
Świat Work&Life
Zabojcze wesele Netflix 4
Netflix pokazał zwiastun Zabójczego wesela
Rozrywka Work&Life
praca, rekrutacja
Czy w polskich firmach IT szykują się zwolnienia? Eksperci odpowiadają
Branża IT Biznes Pieniądze Praca
44508127 44508120 BZxBZ
Minister Buda: mimo trudnego roku, polskie PKB wzrosło o 4,9 proc. w 2022 r.
Pieniądze Polska
Koncert, Palion, roblox, ing
Zobacz pierwszy koncert polskiego wykonawcy w Robloxie
Rozrywka Work&Life
  • Biznes
  • Pieniądze
  • Rynki
  • Polityka
  • Technologia
  • Eco
  • Work&Life
  • MAGAZYN
  • Opinie
Czytasz: ING pokazuje przyszłość polskich miast za pomocą AI
Aa
BrandsITBrandsIT
  • Technologia
  • Biznes
  • Branża IT
  • Świat
  • Pieniądze
    • Inwestycje
    • Kryptowaluty
    • NFT
    • Praca
  • Polityka
    • Polska
    • Europa
    • Świat
  • Technologia
    • Startup
    • Cyberbezpieczeństwo
    • Rozwiązania
    • Gaming
    • Tech Biznes
  • Eco
    • Czysta energia
    • Pogoda i nauka
    • Pojazdy elektryczne
    • Polityka klimatyczna
  • Work&Life
    • W pracy
    • Miasto
    • Nauka
    • Rozrywka
    • Moda
  • Biznes
    • Branża IT
    • Branża deweloperska
    • Branża przemysłowa
    • Branża transportowa
    • Podatki i koszty
Follow US
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
© 2017-2022 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
BrandsIT > Technologia > Rozwiązania > ING pokazuje przyszłość polskich miast za pomocą AI
Rozwiązania

ING pokazuje przyszłość polskich miast za pomocą AI

Klaudia Ciesielska 2 tygodnie temu 3 min czytania
Udostępnij
3 min czytania
wroclaw, halastulecia, ing, ai
Udostępnij

ING Bank Śląski pragnie zainspirować Polaków do refleksji i dyskusji na temat ich przyszłości finansowej i życia na emeryturze. Aby to osiągnąć, posłużył się technologią – algorytmami tworzenia obrazów przez Sztuczną Inteligencję (AI). W ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” bank podejmuje wyzwanie wizualizacji przyszłości polskich metropolii, jak również poszczególnych internautów. Wizja siebie i dobrze nam znanych miejsc w przyszłości ma zachęcić do myślenia o tym, co czeka nas za kilkanaście czy kilkadziesiąt lat i zadbania o tą przyszłość już teraz.

Życie na emeryturze nieczęsto pojawia się w myślach statystycznego Polaka. Nasze badanie pokazało, że połowa z nas nie rozmawiała o tym w ciągu ostatniego półrocza, a ponad 20 proc. młodych ludzi nie zastanawia się nad tym w ogóle. Jeśli temat się pojawia, zazwyczaj łączy się z lękiem, a nie z nadzieją. Myślenie o sobie w odległej przyszłości jest wyzwaniem dla naszych umysłów i dlatego jest takie trudne. W naszej kampanii postanowiliśmy trochę to ułatwić – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. Sztuczna inteligencja pomaga nam przekroczyć ograniczenia ludzkiego umysłu. Dzięki możliwościom AI możemy zbudować wizję siebie i naszego bezpośredniego otoczenia za kilkadziesiąt lat. Liczymy, że to pomoże Polakom oswoić się z myślą o ich przyszłości i zainspiruje do zadbania o swój finansowy dobrostan na emeryturze – dodaje Barbara Pasterczyk.

W ramach aktywacji ING zachęca Polaków do zastanowienia się nad przyszłością i planowania jej już dziś. W refleksji nad przyszłością ma pomóc narzędzie oparte na sztucznej inteligencji. Na stronie dedykowanej kampanii wystarczy dokończyć zdanie: „W przyszłości będę…” oraz opcjonalnie wgrać zdjęcie. Każdego dnia akcji autorzy najciekawszych 21 opisów otrzymają swój własny, wygenerowany przez AI obraz przyszłości, a najlepszy z nich zgarnie dodatkowo nagrodę główną w postaci metalowego fotoplakatu ChromaLuxe.

Miasta Przyszłości

Aby stworzyć obrazy Miast Przyszłości na potrzeby akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, bank posłużył się możliwościami AI i aktualnymi zdjęciami najbardziej charakterystycznych punktów wybranych polskich metropolii. Dzięki algorytmom możemy przenieść się w czasie i zobaczyć przyszłość Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, a także innych polskich miast. Co przepowiada nam AI? Poznańskie robo-koziołki, statki powietrzne nad Pałacem Kultury oraz portal w rzeszowskim Pomniku Czynu, to tylko niektóre wizje przyszłości roztaczane przed nami przez sztuczną inteligencję.


*Cytowane dane pochodzą z badania przeprowadzonego na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N = 1000 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania. Termin realizacji: 24–26 października 2022. Metoda: CAWI).

Skomentuj Skomentuj

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

- Reklama -

© 2017-2023 BrandsIT. Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików cookies
  • Oświadczenie o prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}

Removed from reading list

Undo