Jak monitorować skuteczność wysyłanych ofert drogą elektroniczną?

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
3 min

Wysyłanie ofert bezpośrednio do klientów drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty jest jednym z bardziej skutecznych sposobów reklamy. Jednak warto pamiętać, że wysłanie reklamy to nie wszystko. Równie ważne jest upewnienie się, że przygotowane przez nas materiały reklamowe spełniają swoją funkcję – to znaczy informacja faktycznie dociera do właściwych osób, a skutkiem jest zwiększenie sprzedaży. Jak monitorować skuteczność przesłanych ofert? Najlepiej wie to sellizer.pl.

Sellizer.pl – jak działa to popularne narzędzie?

Sellizer to bardzo zaawansowane, a jednocześnie przyjazne dla użytkownika, nowoczesna narzędzie, które pozwala na uzyskanie wiedzy na temat tego, co jeszcze niedawno było całkowicie niedostępne. Dzięki niemu przedsiębiorca może na bieżąco dostawać raporty (na przykład za pośrednictwem SMS) zawsze, kiedy odbiorca zapozna się z przesłaną mu informacja na temat oferowanych produktów i usług. Dzięki temu firma korzystająca z usług sellizera może być na bieżąco i kanalizować swoją energię w działaniach, które mają największe szanse sukcesu, a więc finalizacji transakcji. Jest to rodzaj marketingu, dzięki któremu sprzedawca może stać się znacznie bardziej aktywny, a więc również skuteczniejszy w swoich działaniach.

Najważniejsze zalety Sellizera

Bieżący monitoring ofert pozwala również na uzyskanie faktycznej wiedzy na temat tego, czy wysyłane przez nas materiały reklamowe przynoszą właściwy skutek. Dzięki temu możemy odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie: Czy opłaca nam się w nie inwestować. Na rynku funkcjonuje obecnie wiele narzędzi analitycznych, które pozwalają na monitorowanie skuteczności reklam. Dotyczą one jednak przede wszystkim kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, mediach społecznościowych, czy aktywności klientów na firmowej stronie i stronach z nią powiązanych. Sellizer jest narzędziem, dzięki któremu do tej analizy można dodać informacje o tym, czy klient zapoznaje się z przesłaną mu ofertą, a więc możliwości zdobycia informacji zwrotnej z rynku są dzięki temu jeszcze większe.

Sellizer na zwiększenie wyników sprzedaży, przez lepsze dopasowanie ofert do potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów. Pozwala również na znacznie lepsze ich poznanie, co sprzyja nawiązywaniu korzystnych relacji biznesowych i jest podstawą udanej działalności handlowej i usługowej. Dzięki możliwościom, jakie daje Sellizer można również w znaczący sposób poprawić efektywność działu sprzedaży w naszej firmie – dając mu gotowe i łatwe do użycia narzędzie analityczne.

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -