Galopujący rozwój technik marketingowych spowodował lekki przesyt, a nowe technologie i rozwiązania pozwalają marketingowi na krok milowy naprzód. No właśnie, technologie na to pozwalają i co? Często nic.
Strzelecki i Meller trafiają w czułe punkty branży marketing b2b, bez precedensu odsłaniają często nieoczywiste wady reklamy, pozostawiając czytelnika w poczuciu zażenowania tym, co dzieje się w marketingu oraz skłaniają do spojrzenia szerzej na działania marketingowe i zaciekawiają ich nowymi formami.
Książka Marketing B2B IT napisana w formie przewodnika w prosty sposób tłumaczy meandry współczesnego marketingu, pozwala uporządkować wiedzę i wykorzystać ją do praktycznych działań. Pokazuje jak prowadzić działania by finalnie zwiększyć sprzedaż. Wiedza zawarta w publikacji może pomóc w weryfikacji działań, a w konsekwencji w ich modyfikacji zarówno w korporacjach jak i mniejszych, działających lokalnie przedsiębiorstwach. Może być również dobrym weryfikatorem jakości pracy działów marketingu dla osób decyzyjnych.
Książkę możesz zamówić tutaj, wspomnę tylko, że autorzy całkowity dochód z publikacji przekazują na fundację Się Pomaga.