LUX MED nawiązuje współpracę z RevDeBug

Izabela Myszkowska
3 min

– Zadowolenie pacjentów oraz z tym związane: jakość, niezawodność i otwartość systemów wspierających personel medyczny są dla nas priorytetem. Dlatego z dużą otwartością i konsekwencją podchodzimy do stosowania innowacyjnych rozwiązań – mówi Jarosław Wójciński, dyrektor Departamentu Rozwoju IT w LUX MED. Z tego powodu, po pozytywnej weryfikacji w okresie testowym Grupa LUX MED wybrała rozwiązanie polskiego start-upu RevDeBug, pozwalające na skrócenie czasu eliminowania błędów produkcyjnych oprogramowania co najmniej o połowę.

Grupa LUX MED to obecnie największy dostawca usług medycznych w sektorze prywatnym w Polsce. Pod jej opieką jest 2,5 mln pacjentów. Na jakość obsługi składa się m.in. doświadczenie lekarzy wsparte funkcjonalnością i stabilnością systemów informatycznych. RevDeBug to polski start-up, który opatentował w Stanach Zjednoczonych rozwiązanie skracające o połowę czas potrzebny na usunięcie awarii w oprogramowaniu

Stabilność rozwiązań to z jednej strony efekt prewencji przy dobrym monitorowaniu, z drugiej zaś szybka identyfikacja i usunięcie problemu. – Robimy wszystko, by eliminować nawet najdrobniejsze zagrożenia utrudnień, cały czas szukając nowych mechanizmów do zastosowania. Sięgamy po najnowsze, innowacyjne narzędzia, żeby zapewnić pacjentom najwyższy możliwy poziom obsługipodkreśla Jarosław Wójciński, dyrektor Departamentu Rozwoju IT w LUX MED.

REKLAMA

Dlatego też w ubiegłym roku LUX MED zaczął testować narzędzie RevDeBug. Testy przebiegły zgodnie z deklaracjami dostawcy, co spowodowało pozytywną decyzję o zakupie i wykorzystaniu tego rozwiązania.

– Zaczęliśmy od zastosowania narzędzia w Portalu Pacjenta, mając na uwadze konieczność dostępności pacjentów do procesów samoobsługowych, np. umawianie na wizyty, telekonsultacje online, odnowienie recept, zapytaj lekarza czy sprawdzenie wyników badańmówi Jarosław Wójciński.

– Obecny, duży rozwój Grupy LUX MED ma swoje podłoże również w dużej otwartości na innowacje. Cały czas poszukujemy nowych rozwiązań technologicznych, wspierających z jednej strony jakość i komfort świadczenia usług medycznych dla naszych pacjentów, z drugiej zaś podnoszących niezawodność i wydajność zmian w systemach, dostarczanych przez dziesiątki wewnętrznych zespołów SCRUMmówi Tomasz Garbowski, członek zarządu ds. IT i Projektów w Grupie LUX MED.

RevDeBug opatentował swoje rozwiązanie w USA. Działa ono na zasadzie podobnej do czarnej skrzynki w samolocie. Narzędzie nie tylko pokazuje dokładne miejsce w kodzie, gdzie wystąpił błąd, ale i wszystkie czynniki, które spowodowały jego wystąpienie. Oznacza to, że programista nie musi poświęcać swojego czasu na stawianie hipotezy i szukanie problemu po kolejnych linijkach kodu. Od razu widzi, gdzie wystąpił błąd i co go wywołało. – Dzięki temu efektywność pracy działów IT zwiększa się o co najmniej 20 proc., a czas naprawy błędów skraca się o minimum 50 proc. – mówi Adam Kruszewski, dyrektor ds. technicznych RevDeBug.

– Cieszymy się, że RevDeBug pomaga Grupie LUX MED w zapewnianiu bezbłędnego działania Portalu Pacjenta i zwiększenia satysfakcji jego użytkowników. Dla nas jest to również dowód, że nasze narzędzie może usprawniać pracę działów IT i optymalizować działania firm również z branży medycznejmówi Marek Szmigiel, prezes RevDeBug.