Elektroniczne formy marketingu na stałe wpisały się w sposób działania firm chcących promować swoje produkty. Zakres możliwości jest tutaj bardzo duży, co przekłada się na zwiększające się zyski.
Czym jest marketing internetowy?
Marketing internetowy jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że większość firm przenosi swoją działalność do sieci. Tym samym marketing musiał przystosować się do potrzeb rynkowych. W końcu dla przedsiębiorstwa działającego w sieci najważniejsze jest promowanie oferowanych produktów właśnie tam. Dla tych podmiotów nie jest aż tak atrakcyjne umieszczanie reklam w telewizji, radiu czy w prasie. Oczywiście, korzystają z tych mediów, ale główny nacisk kładą na promocję produktów w sieci, czyli tam, gdzie działają. Do tego trendu musiały przystosować się również domy mediowe, m.in. codemedia.pl. W obszarze ich działań są oczywiście narzędzia pozwalające na tworzenie przekazów reklamowych w Internecie na szeroką skalę.
Wszystko przenosi się do sieci
Marketing w sieci może mieć wiele odmian. Może dotyczyć wielu zakresów działania, a tym samym domy mediowe mogą promować produkty swoich klientów w różnoraki sposób. Może to być m.in.:
- marketing wirusowy,
- content marketing,
- mailing,
- video marketing,
- promowanie produktów na profilach społecznościowych, m.in. na Facebooku,
- współpraca z blogerami,
- remarketing,
- reklama w Google Adwords.
Wszystkie wymienione wyżej narzędzia są w zasięgu domów mediowych. Mogą z nich korzystać, aby zrealizować cele ustalone z klientem. Internet daje możliwość realizowania zarówno strategii BTL, jak i ATL. Wszystko to przyczynia się do tworzenia marketingu pełnego, nastawionego na sukces i zwiększanie zysków. A na tym przecież najbardziej zależy klientom, chcącym wypromować produkty. Wysoka sprzedaż i zadowolenie klientów to najważniejsze korzyści dla wszystkich producentów oferujących określone produkty i chcący je wypromować dzięki usługom domów mediowych.