Od lipca firma Nelro Data SA, poszerza swoją ofertę o innowacyjne rozwiązania automatyki budynkowej ZeeGO, aspirującej do miana pierwszej w tym segmencie rynku sztucznej inteligencji. Nowa marka sygnuje swoim logo zupełnie nowatorskie podejście do zarządzania budynkiem, tak aby użytkownicy wyraźnie odczuwali wzrost komfortu mieszkania i pełną automatyzację wszystkich funkcji począwszy od oświetlenia czy ogrzewania, na bezpieczeństwie kończąc. Nelro Data otrzymała status wyłącznego dystrybutora portfolio ZeeGO na terenie Polski.
Większość „systemów” konkurencji opiera się na budowie modułowej i pozwala na samodzielny montaż. Idziemy do sklepu i kupujemy pudełko z zestawem modułów, wracamy do domu, podpinamy je do gniazdek zasilania, no i załóżmy że to działa. Podstawą naszego rozwiązania jest dwutorowa komunikacja pomiędzy elementami systemu, która może odbywać się zarówno bezprzewodowo jak i przewodowo, a także pełna integracja z innymi urządzeniami w danym budynku. Co prawda montażem musi się zająć wykwalifikowany instalator, przez co koszt początkowy może być nieco wyższy, ale zyskujemy dwie wartości, których nie daje konkurencja. Po pierwsze całkowitą, stale monitorowaną kontrolę kosztów zużycia energii. Po drugie realizację praktycznie każdego założonego przez klienta scenariusza – ocenia Ziemowit Marcinkowski, jeden z pomysłodawców marki ZeeGO.