Nowa marka na rynku pomp ciepła

Zarząd Berg Holding S.A. lubi wyzwania. Tym razem inwestuje w nowe technologie, stając się producentem nowoczesnych i wydajnych pomp ciepła pod marką NETSU.

NETSU po japońsku oznacza „ciepło”. Ciepło kojarzy się z komfortem i bezpieczeństwem, dlatego decydując się na zakup swojej pierwszej pompy, w głównej mierze oczekujemy profesjonalnego doradztwa, rzetelnej obsługi oraz urządzeń w świetnej jakości, wymagających minimum zaangażowania w ich obsługę. Tak właśnie jest w NETSU, gdzie na pierwszym miejscu stawia się klienta i jego potrzeby.

W ramach porozumienia zawartego z firmą Klima-Therm sp. z o.o. działającej na rynku od 1996 spółka Berg Holding rozpoczęła sprzedaż urządzeń do ogrzewania domów. Stworzona została spółka celowa NETSU S.A., która zajmuje się produkcją i dystrybucją pomp ciepła, będących ekologiczną alternatywą dla ogrzewania węglowego czy gazowego. Podpisano umowę o współpracy handlowej, na mocy której spółki ustaliły zasady współpracy polegającej na dostarczaniu przez Klima-Therm na rzecz NETSU urządzeń oraz części zamiennych do pomp ciepła, które charakteryzują się prostą obsługą, gwarantując jednocześnie oszczędności czasu i pieniędzy oraz komfort użytkowania. Należą do nich:

  • pompa ciepła woda-powietrze SPLIT o mocy od 8 do 30 kw,

  • pompa ciepła woda powietrze MONOBLOK o mocy od 8 do 30 kw,

pod marką NETSU.

Strony ustaliły sposób składania zamówień, w tym ich minimalną ilość, która wynosi 1000 pomp na 2021 rok oraz system dodatkowych obniżek w cenie jak i bonusów na rzecz NETSU S.A.

Metoda pozyskiwania ciepła z urządzeń SPLIT i MONOBLOK jest praktycznie bezobsługowa, bezawaryjna oraz bardzo efektywna. Koszt zakupu dobrej jakościowo pompy ciepła zwraca się już po kilku latach. W ramach współpracy został stworzony sklep internetowy https://netsu.pl/, który pozwala na dystrybucję produktu wraz z całym zapleczem technicznym.

Oferta NETSU skierowana jest zarówno do klienta branżowego, jak i do gospodarstw domowych – z naciskiem na te drugie. Dlaczego? „Obserwując rynek pomp ciepła zauważyliśmy, że producenci pomijają potencjał, jaki istnieje w ofercie przygotowanej specjalnie dla klienta indywidualnego. Opracowanie dobrej strategii sprzedaży, wraz z kreatywnym brandingiem, bazą instalatorów, a w przyszłości akademią NETSU pozwala na poszerzenie zakresu dystrybucji. Poczuwamy się także do obowiązku edukowania klientów w zakresie świadomości ekologicznej – co za tym idzie – angażowania odbiorców do zmiany przez nich sytemu grzewczego we własnych domach”mówi Kamil Kita, prezes NESTU S.A.

Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.