Nowe terminale sprzedażowe od HP

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
1 min

HP rozszerza portfolio terminali sprzedażowych opartych na Androidzie. To kolejny etap rozwoju oferty amerykańskiego producenta dedykowanej firmom usługowo-handlowym oraz przedsiębiorstwom z branży hotelarsko-restauracyjnej.

W ostatnich miesiącach, firma HP, zaprezentowała m.in.:

  • HP Engage One Prime – wielofunkcyjne urządzenie, współpracujące z systemem Android,
  • HP Engage Go Convertible – przenośny terminal, umożliwiający komfortową i spersonalizowaną obsługę klientów w dowolnym miejscu.

Dywersyfikacja rozwiązań i usług oferowanych przez HP to odpowiedź na potrzeby współczesnego rynku.

Jak pokazują wyniki raportu firmy Incisiv Inc. przedsiębiorca z rocznym przychodem w wysokości 1 mld dolarów, który nie korzysta z nowoczesnych narzędzi oraz szkoleń, może tracić rocznie nawet do 110 mln dolarów – tłumaczy Aaron Weiss, Wiceprezes i Dyrektor Generalny ds. rozwiązań detalicznych, HP Inc.

W lipcu br. wsparcie Android zyskają urządzenia z serii HP Engage One i HP Engage Go. Elastyczność oraz kompatybilność systemu, m.in. z aplikacjami mobilnymi sprzedawców, ma pomóc w rozszerzeniu możliwości interakcji pomiędzy firmą i jej klientami.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -