Piotr Nowok awansował w strukturach Acer Polska. Firma chce być bardziej widoczna w przetargach

Acer Polska poinformował o ważnej zmianie stanowiskowej w strukturach firmy. Piotr Nowok, dotychczasowy Business Manager Display, Gadgets & New Business, objął kierowniczą funkcję Deputy Commercial Head.    

Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Acer Polska, przyjmując nowe założenia strategii biznesowej organizacji na rok 2024, podjął decyzję o rozwoju swoich struktur organizacyjnych. Wynikiem realizacji planów jest utworzenie stanowiska Deputy Commercial Head, które z początkiem bieżącego miesiąca objął Piotr Nowok, wieloletni współpracownik zespołu Acer Polska.

Dotychczasowy Business Manager Display, Gadgets & New Business ma za sobą ponad 10 lat bogatego doświadczenia w firmie m.in. na stanowiskach Product Manager Peripherals czy Key Account Manager. Piotr Nowok, pełniąc wiel ról zawodowych w Acer Polska, sprawdził się nie tylko jako doskonały specjalista o wysokich kompetencjach, ale także jako osoba silnie zaangażowana w realizację wizji rozwoju przedsiębiorstwa.

Nowo powstała funkcja Deputy Commercial Head jest przede wszystkim odpowiedzią na potrzebę zwiększenia dynamiki działania w sektorze edukacyjnym i B2B oraz na konieczność zintensyfikowania współpracy z dystrybutorami na rynku krajowym – wyjaśnia Łukasz Łopuszyński, Country Manager w Acer Polska.

Stanowisko, które niedawno objąłem, pozwoli mi na podejmowanie ważnych decyzji w zakresie naszego rozwoju w obszarach Commercial i Edu. Dążymy do ekspansji rynkowej poprzez rozbudowę sieci partnerstw w Programie Acer Synergy. Jednym z celów, który mam osiągnąć, jest intensyfikacja działań dotyczących wzmocnienia widoczności Acer Polska w przetargach. Jestem przekonany, że powierzona mi funkcja zawodowa wpłynie na szybszą finalizację założeń strategicznych przedsiębiorstwadodaje Piotr Nowok, Deputy Commercial Head w Acer Polska.  

Acer Polska konsekwentnie zmierza w kierunku wzmacniania siły swojej marki nie tylko poprzez poszczególne decyzje biznesowe, sprzedażowe czy marketingowe, ale także na poziomie zarządzania zasobami ludzkimi, którymi dysponuje. Awans wieloletniego współpracownika firmy jest dowodem zarówno na zaufanie do jego umiejętności i efektów wzrostu osobistego, jak i przejawem dobrej taktyki poszukiwania talentów w celu realizacji zamierzonych planów.