PKO Bank Polski wdrożył system SAP SuccessFactors

Zobacz

- Reklama -

PKO Bank Polski, we współpracy z Accenture i Gavdi Polska, wdrożył kompleksowy system SAP SuccessFactors zapewniając nowoczesną obsługę procesów pracowniczych. Wdrożenie zakończyło się w styczniu br. i objęło ponad 23 tysiące osób. To największe, jak dotąd, wdrożenie tego rozwiązania w Polsce.

SAP SuccessFactors jest kompleksowym rozwiązaniem wspierającym cykl życia pracownika w firmie. Nowoczesny system do zarządzania kapitałem ludzkim pozwala m.in. na podnoszenie efektywności procesów rekrutacyjnych, usprawnianie komunikacji z kandydatem, szybsze przygotowanie pracownika do rozpoczęcia pracy w organizacji czy na uspójnienie modelu wyznaczania celów i rozliczania efektów. Platforma bazuje na modelu chmury obliczeniowej Software as a Service i może być dostępna dla użytkowników w dowolnym miejscu, czasie i na dowolnym urządzeniu.

– Jako pracodawca stawiamy na dialog, digitalizację oraz pozytywne doświadczenia pracowników i kandydatów w kontakcie z bankiem. Cieszę się, że pomaga nam w tym rozwiązanie dostarczone przez SAP SuccessFactors, które z sukcesem udało nam się wdrożyć. Od samego początku celem projektu było udostępnienie nowoczesnych narzędzi wspierających procesy, które są najbliżej naszych pracowników. To właśnie oni są naszym największym kapitałem, dlatego chcemy, aby czuli się dobrze na każdym etapie naszej wspólnej podróżymówi Joanna Czarnecka, Dyrektor Pionu Zarządzania Personelem w PKO BP. 

Realizacja przyjętej przez bank strategii

Projekt Dzień Dobry HR to dla PKO Banku Polskiego kolejny etap cyfryzacji obszaru zarządzania kapitałem oraz wdrożenia Employee Digital Experience na najwyższym światowym poziomie. W ramach współpracy z SAP Success Factors bank zaimplementował narzędzia wspierające rekrutację, onboarding, szkolenia, ocenę pracownika, zarządzanie celami, wynagrodzeniami oraz sukcesję i rozwój. Oprócz standardowych rozwiązań oferowanych przez system, PKO Bank Polski skupił się na wypracowaniu dodatkowych funkcji, które odpowiadają potrzebom organizacji. Przykładem tego jest rozbudowa modułu szkoleń o wewnętrzny proces wnioskowania o działania rozwojowe (work-flow). Pozwoliło to na jeszcze lepszą optymalizację możliwości, jakie daje platforma.

Technologicznie i konsekwentnie

PKO Bank Polski od kilku lat konsekwentnie i z sukcesem, realizuje strategię opartą na nowoczesnych technologiach, skupiając się przy tym na budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników i przyjaznego środowiska pracy. Jednym z pierwszych kroków na tej drodze było wdrożenie rozwiązania SAP HCM. Dzięki temu bank podnosi efektywność procesów umożliwiając dostęp do systemu w formule samoobsługowej platformy dla wszystkich pracowników.

- Reklama -

Polecamy

- Reklama -