Platforma AB Online z nową funkcją dla użytkowników

Klaudia Ciesielska
Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit
2 min

Największy dystrybutor technologii w Polsce udostępnił swoim partnerom możliwość dwuetapowego logowania do swojej platformy e-commerce. AB podkreśla, że bezpieczeństwo oferowanych usług jest dla spółki jednym z priorytetów.

Nowa funkcja daje klientom AB dodatkową możliwość zabezpieczenia dostępu do swojego panelu klienta. Autentykacja dwuetapowa, bo tak nazywa się ta funkcja w platformie ABOnline.pl polega na podawaniu każdorazowo przy logowaniu, specjalnie wygenerowanego kodu zabezpieczającego, który jest ważny 30 sekund. Kody są tworzone przez dedykowane do tych rozwiązań i zyskujące na popularności aplikacje Microsoft Authenticator lub Google Authenticator. Aplikacje trzeba wcześniej pobrać na swoje smartfony i założyć w nich konta. Cały proces dodawania nowego zabezpieczenia zajmie użytkownikom platformy kilka minut. Dystrybutor przygotował instrukcję, która krok po kroku pomaga użytkownikom włączyć nową funkcję.

– Bezpieczeństwo użytkowników naszej platformy e-commerce to jeden z priorytetów. W AB S.A. nie tylko dostarczamy najnowsze technologie, ale również sami korzystamy ze sprawdzonych i skutecznych rozwiązań. Wiemy, jak ważne w prowadzeniu biznesu jest poczucie bezpieczeństwa, dlatego, rozwijając platformę ABOnline.pl daliśmy naszym użytkownikom kolejną możliwość wyboru i wprowadziliśmy dodatkową funkcję zabezpieczenia konta. Jestem przekonana, że spotka się z dużym zainteresowaniem wśród naszych partnerów. – wyjaśnia Patrycja Gawarecka dyrektor sprzedaży i marketingu w AB S.A.

Platforma ABOnline.pl to jedna z pierwszych w Polsce platform e-commerce dla klientów B2B. Firma AB już zapowiada, że pracuje nad kolejnymi nowymi funkcjami dla jej użytkowników. Ich premiera zaplanowana jest jeszcze w tym roku.

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -