Poczta Polska: odbiór w punkcie coraz częstszym wyborem

Newsroom BrandsIT
Newsroom BrandsIT - NewsRoom Brandsit
1 min

Poczta Polska podaje, że klienci zamówili w I kwartale 2019 roku więcej przesyłek do sieci Odbiór w Punkcie niż w całym I półroczu 2018 roku. Już co czwarta paczka nadana w sieci Poczty Polskiej trafia do punktów odbioru. Do końca roku takich paczek może być już ponad 30 proc.

Najnowsze dane potwierdzają, że tworzona przez Pocztę Polską sieć click&collect znakomicie realizuje potrzeby klientów. Co czwarta paczka nadana w sieci Poczty Polskiej trafia do punktów odbioru. Kupujący przez internet odebrali w punktach dwukrotnie więcej paczek niż w ubiegłym roku. W każdym miesiącu pierwszego kwartału 2019 roku wolumen paczek osiąga co najmniej siedmiocyfrowy wynik, a dynamika przekracza 200 proc. – napisano w komunikacie Poczty Polskiej.

Sieć Odbiór w Punkcie tworzy ponad 11,5 tys. punktów w całej Polsce – placówek pocztowych, sklepów Żabka&Freshmarket, wybranych stacji PKN Orlen oraz saloników prasowych i kiosków Ruchu. W tym roku Poczta planuje zwiększać sieć o nowe sklepy Żabki, a także agencje pocztowe – szczególnie w mniejszych miejscowościach, które powiększą sieć click&collect Poczty Polskiej. Na koniec 2019 roku ma ona liczyć co najmniej 12,5 tys. punktów odbioru.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -