Polska firma z branży cybersecurity świętuje 35-lecie

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit
2 min

Dokładnie 35 lat temu, 30 czerwca 1987 rozpoczęła się przygoda, która trwa do dziś! Trzech przyjaciół, kilka pomysłów, garść wiedzy i solidna porcja zapału – tak w skrócie wyglądał przepis na zbudowanie marki, w której dziś pracuje ponad 200 osób. DAGMA w tym czasie stała się m.in. liderem w dostarczaniu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego, zapewniając ochronę blisko 150 tys. firm i instytucji w Polsce.

DAGMA to marka, która prowadzi działalność w trzech obszarach – dostarczania rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT, realizacji szkoleń nt. cyberbezpieczeństwa, dystrybucji ceramiki budowlanej i wyposażenia łazienek.

Pomysł na firmę zrodził się pod koniec lat 80-tych. Wtedy to trzech absolwentów ówczesnej Akademii Ekonomicznej w Katowicach postanowiło zaangażować swoje oszczędności w działalność biznesową, opartą na handlu zagranicznym. Początkowo szukali oni dochodowej niszy, którą mogliby z sukcesem zagospodarować na raczkującym wtedy rodzimym, wolnym rynku. Podjęte przez właścicieli decyzje okazały się słuszne, dzięki temu niewielka początkowo firma przekształciła się w pokaźne, stabilne i szanowane na krajowym i międzynarodowym rynku przedsiębiorstwo.

„DAGMA po 35 latach funkcjonowania z pewnością jest marką tworzoną przez ludzi. To może proste i oczywiste sformułowanie, ale dzięki zespołowej grze jesteśmy w miejscu, które pozwala widzieć więcej. Dzięki temu staliśmy się rozpoznawalni na rynku, wiarygodni dla partnerów i klientów z całego świata, możemy realizować śmiałe pomysły w kierunku dalszego rozwoju. Przed nami jeszcze wiele do zrobienia, ale jesteśmy pewni, że 35 lat doświadczeń i wspaniały zespół ludzi to klucz do realizacji naszych wizji”mówi Grzegorz Sikorski, współzałożyciel i członek zarządu DAGMY. 

- Advertisement -
Udostępnij
- REKLAMA -