Przegląd programów partnerskich

Klaudia Ciesielska - Redaktor prowadzący Brandsit

Top 10
Programów
Partnerskich

sierpień '22

Program Partnerski Action

Action logo
Action nowa grafika

W ACTION S.A. z każdym partnerem wypracowywany jest właściwy jego oczekiwaniom pakiet korzyści.

Punktem wyjścia takiego rozwiązania jest:

1. Bogata oferta – ponad 50 tys. produktów – ta liczba stale rośnie, bo Action rozwija się o nowe kategorie i produkty potrzebne klientom;

2. Nowoczesna i  zautomatyzowana logistyka – firma może obsłużyć nawet 100 tys. paczek dziennie w modelu sprzedaży do siedziby, dropshipping, czy fulfillment i wysłać zamówienie w 24 h w Polsce i w 48 h do Europy. Oferowana jest także możliwość wysyłki towaru w niedzielę;

3. Łatwa, wielopłaszczyznowa integracja systemowa – integracja EDI i API, w których na bieżąco przesyłane są najważniejsze dane o produktach lub wymiana danych odbywa się w formacie tradycyjnych systemów informatycznych;

4. Profesjonalna obsługa – poza bezpośrednim wsparciem konsultantów i dostępem do i-serwisu (autorska platforma dla partnerów), Action oferuje udział w szkoleniach, programach lojalnościowych, konkursach oraz dostęp do specjalnych ofert handlowych.

Acer Polska

Acer Synergy grafika
Acer Synergy

Nasza współpraca z partnerami biznesowymi opiera się na programie Acer Synergy. W zależności od wielkości firmy, po osiągnięciu określonego pułapu obrotów, przyznajemy statusy partnerstwa Silver, Gold oraz Platinum. Partnerzy mają dostęp do portalu Acer Synergy, gdzie na bieżąco mogą m.in. monitorować swoje wyniki sprzedażowe, pobierać materiały szkoleniowe, promocyjne i marketingowe.

Pełna oferta dla partnerów biznesowych Acer obejmuje:

  • Preferencyjne warunki handlowe,
  • Wsparcie dedykowanego opiekuna Klienta,
  • Unikatowe oferty i promocje specjalne,
  • Pomoc w tworzeniu ofert,
  • Dostęp do zamkniętego programu premiowego Acer Elite.

Wyjątkowym elementem naszej oferty dla Partnerów jest program premiowy Acer Elite. Oparty jest on na gromadzeniu punktów, przyznawanych za zakupy u wskazanych dystrybutorów sprzętu Acer. Partnerzy mogą wymieniać je na nagrody pieniężne, rzeczowe i usługi.

Nowi partnerzy mogą dołączyć do Acer Synergy poprzez logowanie na portal i nawiązanie kontaktu z opiekunem.

Sharp dla Partnerów Biznesowych

image0028 min
SHARP GRAFIKA

Program Partnerski Sharp działa od 2018 i skierowany jest do firm, które chcą rozwijać swoją lokalną działalność biznesową, poszukują zupełnie nowych obszarów działalności i chcą wspólnie z Sharp tworzyć przyszłość.

Sieć zaufanych Partnerów Sharp jest nieodzownym elementem sprzedaży. Współpraca ta nie tylko opiera się na dotarciu do użytkowników w całej Polsce, ale przede wszystkim jest pomocą w rozwoju relacji z klientami. W programie partnerskim funkcjonują cztery statusy: Platinum, Gold, Silver oraz Bronze. W zależności od rangi Partnera, określany jest procentowy zwrot posprzedażny uzależniony od wykonanego obrotu. Im wyższy status tym wyższy zwrot, lepsze wsparcie produktowe, techniczne oraz marketingowe.

Rodzaje działań wspierających, oferowanych w programie partnerskim Sharp: Dedykowane programy demo; Firmowy showroom w Warszawie; Sharp One (PartnerNet); Testy produktów; Szkolenia produktowe; Akademia Sharp; Platforma biznesowa Sharp DNA; Marketing produktowy; Szkolenia serwisowo-techniczne; Szkolenia indywidualne; Certyfikat techniczny; Profesjonalne wsparcie; Przekazanie obsługi serwisowej; Dialog techniczny z klientem końcowym; Dostęp do dokumentacji; Wsparcie na targach i imprezach; Konsultacje oraz wsparcie PR; Programy specjalne i wyjazdy incentive.

Program partnerski OVHcloud

OVHcloud logo
OVHcloud program partnerski

Program partnerski OVHcloud powstał w oparciu o wnioski i potrzeby współpracujących firm. OVHcloud wskazuje, że w  rozmowach podkreślano, że wspólny sukces ułatwiają przejrzyste warunki współpracy. Ważne jest też, aby na starcie nie zniechęcać listą wymagań obrotowych bądź kompetencyjnych, gdyż zbytnia formalizacja procesu – według partnerów – zniechęca.

Gwarantem powodzenia jest zrozumienie potrzeb. Partner nie może być zostawiony samemu sobie. Niezbędny jest dedykowany opiekun wspierający proces od strony formalnej i proceduralnej, czuwający nad platformą, obsługą i potencjalnie rejestracją sprzedaży. Dedykowana osoba, ułatwia prowadzenie biznesu, identyfikację kolejnych szans czy dzielenie się know-how, co może skutkować rozszerzeniem współpracy w niedotkniętych wcześniej obszarach. Poza opiekunem partnerzy OVHcloud mogą też liczyć na wsparcie zespołu Professional Services. 

Program partnerski OVHcloud ma dwa poziomy partnerstwa: Standard (często nazywany Registered) i Advanced.  Partnerom OVHcloud są zapewniane dedykowane szkolenia, w tym sesje wprowadzające dla Partnerów Standard oraz Partner Academy dla Partnerów Advanced, a także specjalistyczne szkolenia na temat produktów spółki i rozwiązań na nich opartych.

Formą wsparcia, również cenioną przez vendorów, są m.in. procesy on-boardingowe, czyli wszystkie działania ukierunkowane na jak najlepsze wdrożenie partnera, szkolenia sprzedażowe, techniczne i opieka inżynierów zarówno jako pre – jak i post-sales. Poza gruntowną edukacją istotne są odpowiednie certyfikacje.

HPE Partner Ready Vantage

Michal Iwan z F Secure min
HPE

HPE Partner Ready Vantage został opracowany z myślą o tym, aby jak najlepiej pomóc Partnerom dostosować się do dynamicznie zmieniającego się rynku i umożliwić wspólne osiąganie sukcesów. Program koncentruje się na Partnerach oferujących sprzedaż w modelu as-a-service, pozwalając im w pełni wykorzystać swoją wiedzę i kompetencje. 

HPE Partner Ready Vantage jest dopasowany do tego, jak Partnerzy chcą prowadzić swój biznes. The Centers of Expertise (COE) koncentrują się na kluczowych obszarach biznesowych i są zorganizowane tak, aby w pełni wykorzystać posiadane lub przyszłe kompetencje Partnerów. Dzięki temu Partnerzy HPE mogą dotrzeć na nowe rynki i uzyskać dostęp do nowych strumieni przychodów, wybierając odpowiednie modele sprzedaży: on-prem, w chmurze lub w modelu hybrydowym. Nowy program HPE cechuje się też większą elastycznością – obejmuje portfolio HPE i Aruba. HPE Partner Redy Vantage jest zaprojektowany pod kątem rozwoju sprzedaży w modelu as-a-service. Niezależnie od tego, jak zaawansowany jest dany Partner w swojej transformacji w stronę modelu as-a-service, może on poszerzać lub doskonalić swoje kompetencje w tym obszarze. Partnerzy mogą rozwijać swoją firmę uzyskując przewagę rynkową stosując rozwiązania HPE typu edge-to-cloud z wykorzystaniem HPE GreenLake.

Program jest podzielony na trzy ścieżki: The Build Track, The Sell Track i The Service Track. Każda z tych ścieżek posiada własne COE (Center of Expertise) oferujące dostosowane do potrzeb szkolenia, inicjatywy rynkowe i narzędzia sprzedażowe.

Acronis #CyberFit

Acronis Logo
Acronis

Acronis deklaruje, że partnerzy są podstawą działalności firmy, a program partnerski #CyberFit powstał z myślą o ich rozwoju. 

W ramach programu, Partnerzy mogą korzystać z: 

  • Materiałów marketingowych i sprzedażowych
  • Pomocy technicznej
  • Szkoleń

Jako firma zorientowana na kanały dystrybucji, Acronis stara się zapewnić Partnerom solidny program partnerski, który rozwija się wraz z nimi i zapewnia to, czego potrzebują do osiągnięcia swoich celów. Program oferuje rozwiązania dla Partnerów z wielu specjalizacji: Service Providerzy, Resellerzy, Deweloperzy i niezależni dostawcy oprogramowania, Partnerzy OEM, Partnerzy stowarzyszeni.

Portal partnerski

Nowy portal partnerski Acronis – całkowicie przeprojektowany z myślą o  unikalnych potrzebach Partnerów, wyzwaniach i celach – sprawia, że wszystkie narzędzia i zasoby potrzebne do odniesienia sukcesu znajdują się w zasięgu ich ręki:

  • Dashboard
    Użytkownik ma widok ogólny swojego konta i bez problemu może przejść do kluczowych materiałów
  • Content hub
    Użytkownik może przejść do materiałów marketingowych, sprzedażowych oraz tych dotyczących rozwiązań, używając szybkiego wyszukiwania w Content hub
  • Narzędzia do automatyzacji marketingu
    Użytkownik poświęca mniej czasu (i pieniędzy) na marketing i sprzedaż dzięki niezbędnym wbudowanym narzędziom
  • Pomoc techniczna
    Użytkownik może przesłać prośby o pomoc i monitorować  z łatwością swoje zgłoszenia z poziomu portalu
  • Sprzedaż
    Dostęp do najnowszych promocji i szczegółów programu NFR oraz informacji o cenach i licencjach
  • Szkolenie
    Możliwość poszerzania wiedzy we własnym tempie za pomocą internetowych szkoleń na żądanie w Acronis #CyberFit Academy.

HP Amplify

Amplify
HP Amplify hp

HP Amplify to globalny program dla partnerów kanałowych zoptymalizowany pod kątem dynamicznego rozwoju partnerów i zapewniający spójne wrażenia dla klientów końcowych. Zbudowany na jednej, zintegrowanej strukturze, HP Amplify zapewnia wgląd, możliwości i narzędzia do współpracy. Dzięki konsolidacji produktów, narzędzi i szkoleń HP w jednym intuicyjnym programie, HP Amplify upraszcza zasady i daje nowe możliwości.

HP Amplify zapewnia partnerom elastyczność w inwestowaniu w usługi o wartości dodanej. Im więcej partner inwestuje właśnie w wartość dodaną, tym wyższe są profity, które go czekają ze strony HP. To dobry, coraz częściej obserwowany model, który premiuje wyspecjalizowanych partnerów, których działanie jest oparte na realnej wiedzy sektorowej.

Program HP Amplify koncentruje się na trzech głównych filarach:

  • Wydajność – Wydajność systemu, przy tej skali, to sprawa kluczowa. Ponieważ tradycyjny model sprzedaży został ulepszony, ulepszeniu podlega także tradycyjny model kompensacji kanału. HP Amplify oferuje innowacyjny system pomiaru i nagradzania, który uwzględnia wiele strategicznych wysiłków podejmowanych przez partnerów w ramach całościowego procesu sprzedaży, od wielkości rejestracji, do średniej wartości sprzedaży i utrzymania konta.
  • Możliwości – Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy nagrody w oparciu o nowe możliwości, w tym inwestowanie w umiejętności cyfrowe i doskonalenie ich, możliwości świadczenia usług, handel elektroniczny, omnichannel oraz bezpieczną wymianę danych. HP Amplify nagradza partnerów, którzy inwestują w możliwości konkurowania – i wygrywania – w świecie zdominowanym przez e-commerce i cyfrowe podróże i doświadczenia klientów.
  • Współpraca – HP Amplify ma na celu przekształcenie analizy danych w głębsze informacje, które inspirują nowe strategie i sterują innowacjami.

Program Partnerski Synology

Synology logo
Synology

Synology w ramach współpracy partnerskiej oferuje:

  • Wyższe marże – Firma pomaga lojalnym dostawcom osiągać wyższe marże dzięki lepszym warunkom zakupu, rabatom, korzystniejszym wycenom projektów i ochronie projektów.
  • Większa sprzedaż – Generowanie większej sprzedaży poprzez wprowadzanie odpowiednich leadów, dostarczanie dostosowanych materiałów marketingowych, programów rozwoju sprzedaży i certyfikatów.
  • Wsparcie indywidualne – Porady ekspertów firmy Synology na temat najlepszych produktów i usług. Partner może uzyskać spersonalizowane wsparcie w zakresie planowania projektu, testowania próbnego i jednostek demonstracyjnych NFR.
  • Wsparcie techniczne – Partner może skorzystać z priorytetowej pomocy technicznej z minimalnym czasem reakcji, aby szybko i skutecznie rozwiązywać problemy, oraz z dostosowanych do potrzeb szkoleń tematycznych, aby zdobyć wiedzę o produkcie i uniknąć komplikacji.

Jak zostać partnerem firmy Synology:

  1. Rejestracja
    Wypełnij formularz rejestracyjny online.
  2. Ewaluacja
    Zespół Synology rozpatrzy wniosek, a następnie poinformuje o wyniku na podany przez Ciebie adres e-mail.
  3. Rezultat
    Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany, otrzymasz program partnerski oraz instrukcje dotyczące ostatnich kroków, jakie należy podjąć, aby zostać partnerem.

Program Partnerski Dell Technologies

Dell logo
Dell grafika

Firma Dell Technologies jako jedyny dostawca kierowany przez założyciela firmy od 1984 roku wie, co to determinacja. Dell Technologies zaprasza do sieci równie ambitnych, innowacyjnych partnerów.

Jako partner firmy Dell Technologies, otrzymuje się  dostęp do całościowej, wzajemnie powiązanej oferty kompleksowych rozwiązań, które pozwolą sprzedawać produkty cieszące się powodzeniem wśród klientów. 

Dell Technologies oferuje swoim partnerom:

  • Bonusy finansowe – Rozwijając sprzedaż produktów firmy Dell Technologies, Partner zwiększa swoje uprawnienia do lukratywnych rabatów i funduszy MDF.
  • Materiały sprzedażowe i marketingowe – Wyjątkowe rozwiązania, narzędzia sprzedażowe i programy generowania popytu, które ułatwiają rozwój kanałów dystrybucji i skracają czas wprowadzania na rynek.
  • Specjalistyczne szkolenia – Zestaw specjalistycznych szkoleń dotyczących produktów i konkurencyjne treści dostarczane zespołowi sprzedaży w celu rozwijania umiejętności sprzedażowych, marketingowych i technicznych.

Program partnerski Commvault

Commvault logo
Commvault grafika

Program firmy Commvault Partner Advantage dla dostawców usług zarządzanych skupia się wokół czterech filarów efektywnej współpracy. Zapewnia partnerom szereg korzyści, które ułatwią im świadczenie dotychczasowych usług oraz tworzenie nowych.

Ten prosty, nowoczesny program obejmuje dwie warstwy z jasno zdefiniowanymi wymaganiami dotyczącymi promocji oraz premiami nagradzającymi partnerów za wzrost wskaźników używania usług. Ponadto, dostawcy usług zarządzanych uzyskają elastyczne opcje licencjonowania i wykorzystywania usług, w tym umowy o subskrypcję oraz umowy powiązane z bieżącym użytkowaniem usług. Mogą więc wybrać opcje zgodne z wymaganiami swoich klientów.

Commvault stawia sukces partnerów na pierwszym miejscu. Dlatego oferuje im bezpłatne zasoby i programy szkoleniowe, które pomagają w budowaniu kompetencji. Dzięki temu dostawcy usług zarządzanych i agregatorzy mogą jeszcze efektywniej rozwijać swoją działalność w oparciu o rozwiązania Commvault.

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *