Netwise, polski integrator rozwiązań CRM, zamknął pierwszy kwartał 2022 roku z imponującymi wynikami o około 40% lepszymi niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku. To trzeci rok z rzędu, gdy firma raportuje rekordowe zyski w pierwszym kwartale.
Przychody netto ze sprzedaży w Q1 2022 wzrosły o 25% vs. Q1 2021, a zysk netto osiągnął ponad 1 mln PLN w Q1 i wzrósł o 40% vs. Q1 2021.
– Ten wynik to dla nas jasny dowód, że nasza strategia rentowności działa – mówi Wojciech Sobczak, Prezes Netwise S.A. – Przemodelowaliśmy ją w taki sposób, by prowadziła firmę do dalszych wzrostów mimo coraz większych kosztów. Utrzymujemy dynamiczną fazę rozwoju. Wynik nie jest dla nas zaskoczeniem. Celowaliśmy w niego strategicznie i z rozmysłem – komentuje.
Główną specjalizacją Netwise S.A. są systemy CRM i aplikacje biznesowe. Spółka jest również polskim pionierem systemów PRM (Partner Relationship Management), które usprawniają pracę firm funkcjonujących w modelu franczyzowym i partnerskim. Dwa pandemiczne lata przyspieszyły procesy digitalizacji w organizacjach działających w takich modelach. Przekłada się to na coraz większe zainteresowanie klientów platformami, które m.in. usprawniają komunikację między franczyzodawcą i franczyzobiorcami oraz umożliwiają monitoring wyników sprzedaży w czasie rzeczywistym.
Strategia firmy pozwala na reinwestycje w dalszy rozwój oraz rozszerzanie portfolio usług o kolejne produkty i rozwiązania.
– Rośniemy i mamy ambicje oraz plany, by robić to nadal. Wspiera nas w tym dobra reputacja, jaką mamy u naszych klientów, a także to, że potrafimy przyciągać do firmy najlepszych ekspertów w obszarze CRM – uważa Jakub Skałbania, Chief Growth Officer i członek zarządu Netwise S.A. – Nasza strategia na następne miesiące ma parę poziomów. Mogę tylko zdradzić, że już niedługo znów będziemy mogli zaskoczyć rynek naszym kolejnym ruchem, jakiego w polskim CRM jeszcze nie było – podkreśla.
Zespół Netwise S.A. tworzy aktualnie ponad 70 specjalistów. Firma z powodzeniem realizuje wdrożenia platform biznesowych w branżach takich, jak: telekomunikacja, produkcja, dystrybucja, usługi zdrowotne, usługi finansowe (leasing) oraz farmacja.
– Niektórzy mówią, że sukces to praca zespołowa. My to wiemy. Przywiązujemy wielką wagę do procesu rekrutacji, onboardingu i kultury organizacyjnej. Ci, którzy do nas dołączają, zostają na długo, bo robimy ambitne, duże projekty, a jednocześnie zachowujemy unikatowy klimat wewnątrz firmy – dodaje Wojciech Sobczak.