Relacja z Netgear Roadshow 2019

Podobne tematy

Focus Tour w Krakowie

Przedstawiciele działów IT firm z Krakowa i okolic spotkali się z ekspertami baramundi, aby zapoznać się z możliwościami systemu...

Mieć oczy szeroko otwarte, czyli o cyberprzestępczości słów kilka

Co jest podstawą bezpiecznego korzystania z sieci? Jakim zagrożeniom obecnie musimy stawić czoła? I czy w ogóle możliwa jest...

Drugi ITCorner Summit już za nami

IT Corner to  dolnośląski klaster zrzeszający aktualnie ponad 60 podmiotów zaangażowanych w działania na rzecz rozwoju firm technologicznych z...

Za nami jubileuszowe, dziesiąte Netgear Roadshow 2019 przeznaczone dla resellerów, integratorów i administratorów sieci. Spotkania odbyły się w pięciu miastach: w Łodzi (14 marca, hotel Vienna House Andel’s), Katowicach (28 marca, hotel Vienna House Easy), Szczecinie (4 kwietnia, hotel Radisson Blu), Lublinie (11 kwietnia, hotel Europa) oraz ostatnie z cyklu – we Wrocławiu (23 maja, hotel Radisson Blu).

W czasie spotkań uczestnicy mogli zapoznać się z najważniejszymi i najnowszymi produktami amerykańskiej marki, przeznaczonymi dla przedsiębiorstw różnej wielkości, począwszy od SOHO, przez SMB po rozwiązania dedykowane dla rynku Enterprise.

Widzimy, że z każdym kolejnym rokiem Netgear RoadShow przyciąga coraz większą liczbę resellerów, integratorów oraz firm z obszaru IT. I nie ma się co dziwić, bowiem jest to doskonała okazja do poznania rozwiązań, które mają największy potencjał sprzedażowy na polskim rynku. Wachlarz przedstawionych tu rozwiązań – jak między innymi Insight Cloud czy Orbi Voice – bez wątpienia wpisują się w obecne i przyszłe trendy rynkowe. – mówi Marcin Borówko, CEO ITANDI Company

Oferta Netgear obejmuje całe spektrum przełączników sieciowych wspieranych przez aplikację Insight Cloud pozwalającą zarządzać urządzeniami (przełącznikami, access pointami i routerami VPN) zdalnie za pomocą telefonu komórkowego.

Należy pamiętać, że Neatgear to również dostawca komponentów do budowy sieci bezprzewodowych oraz storage w postaci NASów. Netgear w Europie Środkowo-Wschodniej coraz lepiej „czuje” się przede wszystkim na rynku biznesowym, głównie dzięki temu udało się uzyskać w 2018 roku 26% wzrost wyników względem poprzedniego.

Na spotkaniach omówiono również zakres oferty dla domu – domowych routerów, w których ofercie producent zapowiada szereg zmian pozwalających na większe powodzenie tych urządzeń wśród polskich klientów. Całość spotkania uzupełniało omówienie warunków gwarancyjnych i serwisu urządzeń oraz zasad współpracy z producentem.

Cykl spotkań Netgear RoadShow to nie tylko zwiększanie świadomości samej marki, lecz przede wszystkim odpowiedź na niezwykle sprofilowane oczekiwania Klientów – zarówno tych z sektora MSP, jak i indywidualnych. Szerokie możliwości poszczególnych rozwiązań jak Insight Cloud czy Orbi Voice pokazują, że możliwe jest efektywne i – co najważniejsze – bezpieczne zarządzanie siecią, nawet przy niezwykle zaawansowanych projektach. Netgear RoadShow to doskonała okazja do poznania najbardziej obiecujących rozwiązań, jakie oferuje amerykański producent – firma NETGEAR. Przedstawione podczas cyklu między innymi Insight Cloud czy Orbi Voice swoimi możliwościami potwierdziły jedynie, że urządzenia marki bez wątpienia wpisują się w najbardziej obiecujące trendy rynkowe. – mówi Jędrzej Bujwid, Doradca Techniczno-Handlowy, POLTEL

W spotkaniu uczestniczyli też przedstawiciele dystrybutorów Netgear’a w Polsce – tj. Veracomp SA i AB SA, z którymi partnerzy mogli omówić warunki współpracy handlowej.

- Reklama -

Gorące tematy

- Reklama -
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Używamy plików cookie, aby zapewnić lepszą jakość przeglądania. Kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.