Snowflake i AWS pogłębiają integracje produktowe

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka  - Redaktor Brandsit 2 min czytania

Snowflake i AWS ogłosiły dalsze rozszerzenie swojej współpracy, które skupi się na zwiększeniu inwestycji Snowflake w AWS i wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań ukierunkowanych na klienta. W ramach tej współpracy obie firmy będą wspólnie inwestować miliony dolarów w działania marketingowe i wsparcie sprzedaży. Cele rozwijającej się kooperacji obejmują wprowadzenie nowych rozwiązań branżowych, integracji produktów oraz zapewnienie doskonałej obsługi klienta.

“W ciągu ostatnich trzech lat Snowflake i AWS szybko stworzyły coś, co naszym zdaniem może być jednym z najbardziej udanych partnerstw technologicznych co-sell w chmurze obliczeniowej. Kontynuujemy wzmacnianie partnerstwa dzięki zaawansowanej współpracy w zakresie rozwiązań wertykalnych w branży oraz integracji produktów w obszarze możliwości uczenia maszynowego, przy jednoczesnym skupieniu się na tym, co najlepsze dla naszych klientów.”

Frank Slootman, Chairman & CEO w Snowflake

“Dane znajdują się w centrum każdej aplikacji, każdego procesu i decyzji biznesowej, stanowiąc podstawę transformacji cyfrowej. Współpracując ze Snowflake, ukazujemy ich nową wartość tysiącom klientów na całym świecie i pomagamy im zmaksymalizować wartość inwestycji w dane. Silna relacja AWS i Snowflake umożliwia firmom na całym świecie wzrost i lepsze prosperowanie.”

Adam Selipsky, CEO Amazon Web Services, Inc.

Snowflake i AWS planują rozszerzenie współpracy w ramach m.in. opracowywania rozwiązań branżowych, pogłębiania integracji produktowych, zwiększenia współpracy w zakresie sprzedaży, rozszerzenia strategii marketingowych. Firmy rozszerzyły swoje cele w zakresie współsprzedaży aż pięciokrotnie od roku kalendarzowego 2020. Dzięki połączeniu sił w celu zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie danych Snowflake i AWS pomagają obecnie ponad 6 tys. klientów, w tym organizacjom z listy Fortune 500, takim jak Goldman Sachs.

“Nasza strategia dotycząca danych jest bezpośrednio związana z platformą open source Legend i chmurą finansową Goldman Sachs Financial Cloud for Data. Wykorzystując ofertę AWS dla naszej infrastruktury chmurowej oraz Snowflake dla zintegrowanej platformy danych i wbudowanego zarządzania, stworzyliśmy niezawodny i bezpieczny stos technologiczny, który wspiera Legend, co z kolei pomaga naszym klientom, partnerom biznesowym i inżynierom generować transformacyjne spostrzeżenia biznesowe, w szybki i łatwy sposób.”

Neema Raphael, Chief Data Officer i Head of Data Engineering w Goldman Sachs
Źródło Snowflake
Skomentuj
- Reklama -

OVHcloud inwestuje w swój pierwszy komputer kwantowy

OVHcloud  potwierdza zaangażowanie w rozwój ekosystemu obliczeń kwantowych, inwestując w pierwszy komputer kwantowy i wchodząc tym samym w nową erę

3 min czytania

To koniec Credit Suisse. Sytuację ratuje największy konkurent

Szwajcarski bank Credit Suisse zostanie przejęty przez swojego rodzimego konkurenta UBS. Negocjacje i decyzja została podjęta w niedzielę, 19 marca.

4 min czytania

Chmura Krajowa zmienia się w OChK

Operator Chmury Krajowej zaprezentował nowe logo i stronę internetową, stawiając w komunikacji na używanie skrótu OChK. Odświeżenie wizerunku najbardziej wyspecjalizowanego

4 min czytania