Sony nawiązuje partnerstwo z Signagelive

Sony Professional Solutions Europe nawiązała współpracę z Signagelive, brytyjskim dostawcą oprogramowania Digital Signage, rozwijając tym samym swój ekosystem integracji w obszarze systemów zarządzania treścią i ofertę rozwiązań SoC dla monitorów Sony Bravia 4K. To partnerstwo umożliwia klientom korzystanie z intuicyjnych rozwiązań Signagelive do zarządzania treścią na dowolnej skali, od kilku do tysięcy ekranów, przy czym oferta ta obejmuje kluczowe dla Sony branże.

Natalia Zębacka
Natalia Zębacka - Redaktor Brandsit
3 min

Sony Professional Solutions Europe ogłosiła partnerstwo z Signagelive, brytyjskim dostawcą oprogramowania Digital Signage. Partnerstwo to rozszerza istniejący ekosystem integracji Sony  w obszarze systemów zarządzania treścią (CMS) i zwiększa ofertę rozwiązań działających na  SoC (System on Chip) monitorów Sony Bravia 4K.

Sony Bravia i rozwiązania Signagelive

Niezależnie od tego, czy chodzi o 10 czy 10 000 ekranów, platforma Signagelive oferuje intuicyjne rozwiązania do zarządzania treścią, spełniające wszelkie wymagania w zakresie digital signage. Ma na koncie wiele sukcesów w kluczowych dla Sony branżach, takich jak edukacja, handel detaliczny, gastronomia/QSR (sprzedaż detaliczna z szybką obsługą) i medycyna. Teraz firmy chcące wykorzystać monitory BRAVIA będą miały dostęp do tej platformy dzięki nowemu, zintegrowanemu pakietowi digital signage, który łączy funkcjonalność SoC monitorów BRAVIA z rozwiązaniem CMS Signagelive.

“Cieszymy się, że możemy ogłosić integrację z Signagelive i powitać firmę w gronie naszych partnerów”, komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager, Sony Professional Displays and Solutions. “Umożliwienie oprogramowaniu Signagelive działania na rozwiązaniach opartych na SoC w naszych monitorach profesjonalnychotworzyło możliwości zarówno dla Sony, jak i Signagelive. Wspólnie możemy zaspokajać potrzeby większej liczby klientów i oferować najwyższej jakości monitory profesjonalne”.

Zaangażowanie w zrównoważony rozwój

Rozwiązanie Signagelive będzie również dostępne dla klientów Sony w niedawno wprowadzonej serii BZ40L. Seria ta charakteryzuje się wyjątkową, nieodblaskową powłoką Deep Black oraz wiodącą w branży oceną EPREL (European Product Registry for Energy Labelling), zgodnie z zaangażowaniem Sony na rzecz dostarczania innowacyjnych i zrównoważonych produktów.

- Advertisement -

“Z radością ogłaszam naszą współpracę z Sony, globalną marką znaną z innowacyjności i szerokiego zasięgu w branży AV i Digital Signage. Zaangażowanie Sony w dostarczanie wyjątkowych rozwiązań do wyświetlania, w połączeniu z możliwościami Signagelive dla przedsiębiorstw, tworzy potężne globalne partnerstwo. W Signagelive jesteśmy dumni z dostarczania bezpiecznych i skalowalnych rozwiązań Digital Signage, a nasze wsparcie dla monitorów SoC Sony z systemem Android jeszcze bardziej zwiększa nasze dążenie do doskonałości. Razem oferujemy firmom prawdziwe partnerstwo, które wykracza poza tradycyjne relacje z dostawcami”. powiedział Jason Cremins, dyrektor generalny Signagelive. “Decyzja Sony o ścisłej współpracy z zaufanymi partnerami, takimi jak Signagelive, podkreśla zaangażowanie w dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań. Nasze globalne wsparcie online gwarantuje, że firmy na całym świecie mogą z łatwością wdrażać i zarządzać systemami digital signage. Ta współpraca nie tylko wzmacnia naszą pozycję na globalnym rynku, ale także umożliwia firmom korzystanie z najnowocześniejszej technologii digital signage. Z niecierpliwością czekamy na możliwości, jakie przyniesie to partnerstwo i wartość, jaką dostarczy naszym klientom”.

Udostępnij
- REKLAMA -