Przedsiębiorco, prowadzisz punkt usługowo-handlowy i chcesz wprowadzić innowację, która pozwoli Ci zdobyć przewagę rynkową? Poznaj sposoby, które pomogą Ci w procesie!
Konferencje i szkolenia – szukaj na nich odpowiedzi
Gdzie dowiesz się najwięcej na temat swojej branży, jej potrzeb oraz ewentualnych ścieżek rozwoju? Odpowiedź jest prosta – na konferencjach i szkolenia, gdzie dyskutuje się o tzw. „palących” sprawach. To właśnie rozmowy z konkurencją mogą przynieść początek jakiejś innowacyjnej myśli, która pozwoli Ci stworzyć lub dostosować swoją usługę/produkt. Spotkania to również świetne źródło obserwacji oraz wymiany doświadczeń – dlatego szukaj konferencji (nie tylko branżowych, ponieważ czasem przeniesienie pewnego rozwiązania z innej może zbudować Twoją przewagę rynkową i stworzyć z Ciebie lidera w branży). Szukaj, rozmawiaj, obserwuj i wprowadzaj innowacje!
Terminal za 0 zł – to możliwe
Prowadzisz punkt handlowo-usługowy i nie masz w nim terminala płatniczego? Teraz dzięki Programowi Polska Bezgotówkowa możesz otrzymać terminal za 0 zł oraz pokrycie kosztów związanych z abonamentem (transakcje bezgotówkowe) przez 12 miesięcy. Polacy coraz chętniej wybierają płatności bezgotówkowe jako preferowaną metodę. Jeśli jedyną przeszkodą do wprowadzenia tej innowacji do swojego biznesu były obawy związane z wysokimi kosztami, teraz masz problem z głowy. Terminal karty płatniczej (transakcja bezgotówkowa, płatność telefonem) staje się częścią składową każdego punktu handlowo-usługowego. Szczegółowe informacje na temat Programu Polska Bezgotówkowa (zapewniający darmowy terminal płatniczy) oraz odpowiedzi, które rozwieją twoje ewentualne pytania, znajdziesz na stronie https://bezgotowki.pl/.
Pytaj swoich klientów czego naprawdę potrzebują
Jeśli chcesz zmienić lub zoptymalizować swój produkt lub świadczoną usługę, zanim przystąpisz do działania zapytaj swoich klientów, czego naprawdę potrzebują oraz co im przeszkadza. Możesz także przeprowadzić obserwację klientów podczas zakupów w twoim punkcie handlowo-usługowym. Moment, w którym dowiesz się czego naprawdę potrzebują Twoi klienci, to dobra podstawa do zmiany i wprowadzenia innowacji!
Czasem zaryzykuj!
Gdy wiesz już gdzie szukać wsparcia oraz potrzeb swoich klientów, przystąp do działania. To moment, w którym musisz podjąć pewne decyzje – niestety czasem musisz zaryzykować, żeby coś zyskać. Nie martw się też każdym niepowodzeniem – wprowadzenie innowacji może wiązać się z porażką. Głowa do góry i zacznij działać!