Sprzedaż nowego Apple TV 4K pozostanie niska. Konkurencja lepsza?

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit
1 min

Niedawno Apple ogłosił nowe Apple TV 4K. Jak zapewnia producent, urządzenie zapewnia “kinowe emocje bez wychodzenia z domu“. Jednak może to być niewystarczające, aby wygenerować zadowalającą sprzedaż. Jak wskazuje Ardit Ballhysa, analityk technologiczny w GlobalData:

„W porównaniu z konkurencyjnymi ofertami, w ofercie telewizorów Apple brakuje dywersyfikacji. Nie mając urządzenia do przesyłania strumieniowego w tym samym przedziale cenowym, Apple pomija oszczędną bazę konsumentów i tych, którzy szukają tańszego sposobu na głębszą integrację z istniejącymi urządzeniami Apple.

„Oprócz wysokiego wskaźnika stosowania limitów cenowych, inteligentne telewizory są również wyzwaniem dla Apple. Ponieważ inteligentne telewizory stają się coraz lepsze i są fabrycznie wyposażone w tysiące aplikacji, a przez platformy do przesyłania strumieniowego, takie jak Roku, Google i  Amazon, licencjonujące swoje oprogramowanie producentom telewizorów, urządzenia do przesyłania strumieniowego stopniowo tracą udział w rynku, co będzie wyzwaniem dla inteligentnych urządzeń firmy Apple.

„Wartym uwagi jest faktem, że jest obsługa protokołu sieciowego Thread. Może się zdarzyć, że Apple pominął obsługę protokołu w swoim podstawowym modelu, aby zachęcić klientów do zakupu droższego modelu z wyższej półki lub obniżyć koszty komponentów. Jednak w ten sposób Apple potencjalnie osłabiło swoje perspektywy, aby stać się ulubioną platformą klientów dla ich inteligentnego centrum domowego”.

- Advertisement -
Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -