Sygnis rozwija swoją sieć dystrybucyjną na 3 kontynentach

SYGNIS S.A. rozwija międzynarodową sieć dystrybucji swoich produktów, umacniając pozycję na rynkach takich jak USA, Indie, Włochy, Czechy, Hiszpania, Wielka Brytania oraz Izrael. Firma podpisała w ostatnich miesiącach kluczowe umowy dystrybucyjne, co stanowi istotny krok w realizacji strategii zwiększania obecności na globalnym rynku.

3 Min
Sygnis, Andrzej burgs
Andrzej Burgs / źródło: Sygnis
- REKLAMA -

Od wdrożeń punktowych do symbiozy. Nowy model dojrzałości cyfrowej według raportu Polcom

Epoka traktowania chmury, cyberbezpieczeństwa i sztucznej inteligencji jako oddzielnych pozycji w budżecie IT dobiega końca. Dojrzałość cyfrowa polskich przedsiębiorstw wchodzi w nową fazę, w której pojedyncze wdrożenia ustępują miejsca myśleniu…

Izabela Myszkowska

Action S.A. podsumowuje Q3 2025: E-commerce wystrzelił. Wzrost liczby przesyłek o 34%

Action S.A. zamknęło trzeci kwartał 2025 roku z przychodami na poziomie blisko 745 mln zł, potwierdzając, że strategia zrównoważonego rozwoju przynosi wymierne efekty w wciąż wymagającym otoczeniu makroekonomicznym. Dystrybutor wypracował…

Klaudia Ciesielska

Phishing 2.0. Dlaczego cyberoszuści wciąż są o krok przed nami?

Kiedyś hakerzy, dziś korporacje przestępcze. W pierwszej połowie 2025 roku CERT Polska zarejestrował ponad 100…

Cisza przed burzą: Czego awaria Cloudflare uczy nas o „błędach utajonych” i proaktywnym monitoringu?

Analiza niedawnego incydentu w Cloudflare udowadnia, że we współczesnych systemach rozproszonych granica między stabilnością a globalną awarią jest cieńsza, niż nam się wydaje. Zamiast szukać prostych winnych, warto przyjrzeć się mechanizmowi „błędu utajonego”, który redefiniuje nasze podejście do testowania i…

- Advertisement -
Ad image
- REKLAMA -

Technologia

- REKLAMA -
TEMATY:
Udostępnij