Armatis

SAS wprowadza generator danych syntetycznych do ekosystemu Microsoftu

SAS kapitalizuje niedawne przejęcie technologii Hazy, wprowadzając do Microsoft Marketplace narzędzie Data Maker, które ma rozwiązać krytyczny problem braku bezpiecznych…

Obsługa klienta w erze komunikatorów: co zmienia Pokolenie Z?

Młode pokolenie konsumentów wymusza zmiany w sposobach obsługi klienta, odchodząc od tradycyjnych metod kontaktu na rzecz komunikatorów takich…

Doświadczenia klienta nigdy nie były tak istotne – konsumenci nie wybaczają markom błędów

Amerykanie są gotowi porzucić markę nawet po jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta, ale jednocześnie równie chętnie stają…

Kiedy boty zawodzą: Dlaczego wciąż wolimy rozmowy z żywymi agentami

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie…

Metaverse ma duży potencjał w Customer Experience

93% konsumentów na świecie deklaruje zainteresowanie metaverse, a 51% chce z niego korzystać, kiedy tylko stanie się dostępny.…