Branża elektroniczna

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Samsung prezentuje na targach CES 2022 swoją wizję „Razem dla jutra”

Samsung przedstawia swój plan stworzenia bardziej zrównoważonej, spersonalizowanej i połączonej wizji przyszłości za sprawą urządzeń i inicjatyw minimalizujących…

Branża elektroniczna apeluje, by opóźnić wprowadzenie nowych etykiet energetycznych

Polska branża elektroniczna zaapelowała do premiera Mateusza Morawieckiego, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urzędu Komunikacji Elektronicznej o…

Branża elektroniczna: Obowiązkowy split payment pozytywnie wpłynie na rynek

Obligatoryjne stosowanie mechanizmu podzielonej płatności w obrocie elektroniką pomoże branży odbudować zaufanie pomiędzy kontrahentami oraz na linii przedsiębiorca…

Zatory płatnicze – branża elektroniczna z uwagami do projektu ustawy

Związek Cyfrowa Polska przedstawił Ministerstwu Przedsiębiorczości i Technologii oraz przedstawicielom sejmowej komisji gospodarki oraz finansów publicznych swoje uwagi…

Branża elektroniczna: Mechanizm podzielonej płatności trzeba uprościć

Związek Cyfrowa Polska, który zrzesza największe firmy z branży nowoczesnych technologii w Polsce zaapelował do Ministerstwa Finansów, by…

Branża elektroniczna: Trzeba zwiększyć transparentność OZZ-ów

Związek Cyfrowa Polska pozytywnie odnosi się do przyjętego przez rząd projektu ustawy o zbiorowym zarządzaniu prawami autorskimi i…