GK ACTION S.A. opublikowała 27 maja br. wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022. W raportowanym okresie firma koncentrowała…
Kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego powinno być kluczem dla każdego właściciela e-sklepu. Jak o to zadbać? Znaczącą zmianą będzie…
Analiza danych to jedno z kluczowych działań jakie może być podejmowane przez sprzedawców w celu poprawy wydajności, zwiększenia…
Packeta Poland, globalna platforma dla e-commerce, intensywnie rozwijająca swoją działalność na polskim rynku od września ubiegłego roku, wchodzi…
44 proc. konsumentów woli sprzedawców, którzy na podstawie ich preferencji i zachowań z poprzednich zakupów tworzą dla nich bardziej spersonalizowane doświadczenia…
W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego – jak…
E-commerce rośnie nie tylko w segmencie B2C - konsumentów, ale ma też potencjał i prężnie rozwija się w…
Sklepy internetowe mają czas do 28 maja, by dostosować się do wymagań unijnej dyrektywy Omnibus, rozszerzającej ochronę praw…
Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie rozrósł się rynek…
Branża e-commerce rozwija się skokowo. Tylko w 2021 roku sprzedaż online przekroczyła 100 mld zł, a e-handel doszedł do…
Pandemia zmieniła strukturę handlu. Tylko w trakcie jednego roku sprzedaż produktów online zwiększyła się o 35 proc. (dane…
Według danych zebranych przez Santander Consumer Bank, 87 proc. Polaków korzysta z internetu, a 71 proc. robi to…
Firma konsultingowa Deloitte Digital prezentuje drugą edycję raportu CX Drivers dotyczącą analizy ścieżki zakupowej konsumenta w ujęciu międzynarodowym. Jak…
Sklepy internetowe mają problem. Muszą konkurować między sobą, ale też z potężnymi marketplace’ami jak Allegro czy Amazon. Jak…
Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w…
W ciągu ostatnich pięciu lat 178 tys. firm dodało do swojej głównej działalności kod branżowy oznaczający sprzedaż w…
Sklepy przestały konkurować ze sobą wyłącznie towarem i ceną. W drugiej dekadzie XXI wieku klient robi zakupy na…
Gratisowa dostawa w e-commerce staje się normą, zwłaszcza w sklepach z modą i odzieżą. Ale handlowcy mogą na…
Mimo wzrostów w polskim e-commerce, lokalni sprzedawcy od kilku lat walczą o uwagę klientów kuszonych niskimi cenami u…
Z dniem 1 marca 2022 roku stanowisko prezesa Zarządu OEX E-Business, spółki specjalizującej się w usługach logistycznych dla…
BinarApps, polska spółka tworząca produkty cyfrowe, poinformowała o swoich rekordowych wynikach, osiągniętych w 2021 roku. Ostatni rok firma…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account