Action podsumowuje pierwszy kwartał. Czy rezygnuje z IT?

GK ACTION S.A. opublikowała 27 maja br. wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022. W  raportowanym okresie firma koncentrowała…

Dlaczego personalizacja e-maili statusowych i strony śledzenia przesyłek jest ważna?

Kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego powinno być kluczem dla każdego właściciela e-sklepu. Jak o to zadbać? Znaczącą zmianą będzie…

30 proc. klientów podzieli się z marką danymi… jeśli dostanie coś w zamian

Analiza danych to jedno z kluczowych działań jakie może być podejmowane przez sprzedawców w celu poprawy wydajności, zwiększenia…

Packeta Poland wchodzi na rynki Państw Bałtyckich

Packeta Poland, globalna platforma dla e-commerce, intensywnie rozwijająca swoją działalność na polskim rynku od września ubiegłego roku, wchodzi…

Konsumenci wolą innowacyjne e-sklepy

44 proc. konsumentów woli sprzedawców, którzy na podstawie ich preferencji i zachowań z poprzednich zakupów tworzą dla nich bardziej spersonalizowane doświadczenia…

Rynek e-commerce pod lupą UOKiK

W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego – jak…

Rynek B2B e-commerce to potencjał dla polskiego e-handlu

E-commerce rośnie nie tylko w segmencie B2C -  konsumentów, ale ma też potencjał i prężnie rozwija się w…

Dyrektywa Omnibus – nowa rzeczywistość dla e-commerce

Sklepy internetowe mają czas do 28 maja, by dostosować się do wymagań unijnej dyrektywy Omnibus, rozszerzającej ochronę praw…

E-sklepy a preferencje polskich i zagranicznych konsumentów

Proces digitalizacji w naszym życiu z pewnością przyspieszył okres pandemii, dzięki czemu w spektakularnym tempie rozrósł się rynek…

Razem, a jednak osobno – różnice w handlu elektronicznym B2C i B2B

Branża e-commerce rozwija się skokowo. Tylko w 2021 roku sprzedaż online przekroczyła 100 mld zł, a e-handel doszedł do…

Sklepy stacjonarne sięgają po technologie znane z e-commerce

Pandemia zmieniła strukturę handlu. Tylko w trakcie jednego roku sprzedaż produktów online zwiększyła się o 35 proc. (dane…

Santander: 71 proc. Polaków codziennie korzysta z internetu, zapominając o bezpieczeństwie na e-zakupach

Według danych zebranych przez Santander Consumer Bank, 87 proc. Polaków korzysta z internetu, a 71 proc. robi to…

“Zanim kupię, poczytam na temat produktu” – to kluczowy element decyzji zakupowych

Firma konsultingowa Deloitte Digital prezentuje drugą edycję raportu CX Drivers dotyczącą analizy ścieżki zakupowej konsumenta w ujęciu międzynarodowym. Jak…

Allegro, Amazon czy własny sklep internetowy? Rynek e-commerce kształtuje się właśnie teraz

Sklepy internetowe mają problem. Muszą konkurować między sobą, ale też z potężnymi marketplace’ami jak Allegro czy Amazon. Jak…

Kluczowe kompetencje dla e-commerce w 2022 r.

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w…

Rynek sprzedaży online w Polsce to już ćwierć miliona firm

W ciągu ostatnich pięciu lat 178 tys. firm dodało do swojej głównej działalności kod branżowy oznaczający sprzedaż w…

4 popularne modele przepływu towarów stosowane w e-commerce

Sklepy przestały konkurować ze sobą wyłącznie towarem i ceną. W drugiej dekadzie XXI wieku klient robi zakupy na…

Czy darmowa dostawa w e-commerce to zawsze dobry pomysł?

Gratisowa dostawa w e-commerce staje się normą, zwłaszcza w sklepach z modą i odzieżą. Ale handlowcy mogą na…

Jak polski e-commerce może obronić się przed dzikim importem z Chin?

Mimo wzrostów w polskim e-commerce, lokalni sprzedawcy od kilku lat walczą o uwagę klientów kuszonych niskimi cenami u…

Arkadiusz Filipowski Prezesem Zarządu OEX E-Business

Z dniem 1 marca 2022 roku stanowisko prezesa Zarządu OEX E-Business, spółki specjalizującej się w usługach logistycznych dla…

Rekordowe 12 miesięcy BinarApps

BinarApps, polska spółka tworząca produkty cyfrowe, poinformowała o swoich rekordowych wynikach, osiągniętych w 2021 roku. Ostatni rok firma…