e-commerce

- REKLAMA -

Sztuczna inteligencja, personalizacja i przyszłość e-commerce: Salesforce wprowadza Einstein GPT for Commerce

Izabela Myszkowska

Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom  połączyć się…

Kup teraz, zapłać później – jak nie popaść w długi przy odroczonych płatnościach?

Natalia Zębacka

Z odroczonych płatności, z ang. BNPL, czyli buy now, pay later – „kup teraz, zapłać później”, korzysta…

E-commerce zmaga się z plaga złośliwych botów

Izabela Myszkowska

Jak co roku, w okresie świątecznym rośnie sprzedaż, również w kanale e-commerce. Zwyczajowy wzrost zainteresowania…

Polacy nie chcą kupować w metaverse

Natalia Zębacka

Ponad 80 proc. Polaków nie jest zainteresowanych możliwością robienia zakupów w metaverse - wynika z…

W końcu mamy dyrektywę Omnibus – jakie zmiany wprowadza w firmach?

Newsroom BrandsIT

Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów stanowiące…

E-commerce – Polacy robią zakupy międzynarodowo

Izabela Myszkowska

W 2022 r. na pierwszy plan wysuwa się transgraniczny handel elektroniczny. Bowiem już dziś prawie…

To koniec “opiniowego” biznesu? Z UOKiK posypały się pierwsze kary

Natalia Zębacka

Jak wynika z badań społecznych przeprowadzonych w 2020 r. na zlecenie UOKiK, 93 proc. osób…

Dziś Cyber Monday, czyli poweekendowa kontynuacja stress testu branży logistycznej

Izabela Myszkowska

Trwa najintensywniejszy czas w roku branży logistycznej, który tradycyjnie rozpoczyna Black Friday.  Jak dostawcy radzą sobie…

E-commerce nie zwalnia tempa – 2 na 3 europejczyków kupuje w sieci przynajmniej raz w tygodniu

Natalia Zębacka

Handel online w Europie rozwijał się nieprzerwanie w czasie pandemii dzięki ograniczeniom i obawom, a…

Polacy na zakupach online. O co się martwią, czego oczekują?

Natalia Zębacka

Coraz więcej Polaków porzuca monety i banknoty na rzecz płatności online, a ostatnie dwa lata…

Połącz się z nami

- REKLAMA -