e-commerce

- REKLAMA -

E-commerce – jak zarządzać zwrotami i redukować ich ilość

Izabela Myszkowska

Zwroty są stałym elementem sprzedaży w e-commerce. Ich sprawna obsługa ma istotny wpływ na doświadczenie…

E-commerce ochronił małe firmy przed skutkami pandemii

Natalia Zębacka

Pandemia dała się we znaki wszystkim uczestnikom globalnego rynku, ale jak pokazuje nowy raport przygotowany…

W Polsce powstaje ogrom sklepów internetowych. Jak sobie radzą?

Izabela Myszkowska

W Polsce jest obecnie zarejestrowanych ponad 54 tys. e-sklepów, a liczba ta od lat rośnie…

Jak uzyskać przewagę w e-commerce?

Izabela Myszkowska

Strategy& Poland prognozuje ogólny wzrost rynku e-commerce w Polsce oraz zwiększenie znaczenia platform typu marketplace.…

Zakaz kupowania opinii i większa ochrona konsumenta w e-commerce… jednak na razie nie w Polsce

Izabela Myszkowska

28 maja weszła w życie unijna dyrektywa, tzw. Omnibus, na nowo regulująca wiele obszarów e-commerce…

Działanie na platformie zakupowej czy w modelu D2C? Gdzie jest przyszłość e-commerce?

Natalia Zębacka

Strategy& Poland prognozuje wzrost rynku ecommerce w Polsce oraz zwiększenie znaczenia platform typu marketplace. "Teraz…

E-commerce podbija wirtualną rzeczywistość

Natalia Zębacka

Na polskim rynku e-commerce trwa rywalizacja Allegro z Amazonem czy Shopee. Jednak walka o klientów…

InPost pod swoją marką w Hiszpanii i Portugalii

Izabela Myszkowska

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie - przeprowadza rebranding marki Mondial…

Czy e-commerce ma wpływ na rozwój branży transportowej?

Materiał Partnera

Zakupy online są nierozłącznie związane z podmiotami świadczącymi usługi transportu oraz logistyki. Wzrost handlu w…

Rosyjski sektor e-commerce obchodzi sankcje. Co dalej?

Natalia Zębacka

Rosyjscy sprzedawcy detaliczni pomimo sankcji obracają sprzętem takich marek, jak iPhone, Samsung, PlayStation, Xbox czy Nintendo.…

Połącz się z nami

- REKLAMA -