Fiserv przemienia krajowy rynek płatności wprowadzając nową bramkę płatniczą z Visa Mobile

Izabela Myszkowska
Izabela Myszkowska - Redaktor Brandsit
3 min

Firma Fiserv, globalny gigant technologiczny z sektora finansowego, wyznacza nowe standardy na polskim rynku płatności cyfrowych. Wprowadzenie przez PolCard, część grupy Fiserv, nowej bramki płatniczej znacząco upraszcza oraz sprawia, że transakcje dla konsumentów i sprzedawców będą bezpieczniejsze.

Nowa bramka płatnicza umożliwia korzystanie z najpopularniejszych metod płatności online, takich jak płatności kartami, wirtualnymi portfelami i przelewami bankowymi. Jednym z najważniejszych atutów jest integracja z Visa Mobile, innowacyjnym rozwiązaniem od Visa.

Dzięki tej innowacji, konsumenci mogą płacić za pomocą swoich portfeli cyfrowych, co oznacza, że zakupy online mogą być realizowane za pomocą jednego kliknięcia na smartfonie lub tablecie. Wg badania Visa Back to Business Global Study 2022, aż 47% respondentów ceni sobie łatwość zakupów online, a dodatkowe 38% docenia zmniejszone ryzyko kradzieży.

Ciekawą funkcjonalnością jest usługa “1-Click”, która zapamiętuje dane z karty z ostatniej transakcji, eliminując konieczność wpisywania ich przy kolejnym zakupie. Użytkownicy mogą również ustawiać płatności cykliczne, co jest szczególnie korzystne dla osób korzystających z regularnych subskrypcji i abonamentów.

Fiserv ułatwia również sprzedawcom proces wdrożenia nowej bramki płatniczej, oferując intuicyjne integracje poprzez wtyczki popularnych platform internetowych.

Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A, zauważa trend przenoszenia się konsumentów do przestrzeni online w celu zrobienia zakupów. “Współczesny klient oczekuje rozwiązań, które pozwolą mu zrealizować płatność w wygodny i intuicyjny sposób.”

Visa Mobile zapewnia bezpieczne transakcje online. Aby rozpocząć korzystanie z tej usługi, klient musi najpierw aktywować Visa Mobile w aplikacji mobilnej swojego banku lub zainstalować aplikację Visa Mobile na swoim telefonie. Proces płatności jest prosty: po wybraniu Visa Mobile jako metody płatności na stronie sprzedawcy, użytkownik wpisuje swój numer telefonu i potwierdza transakcję w aplikacji lub bankowości mobilnej.

Katarzyna Zubrzycka, Dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa, podkreśla, że Visa Mobile korzysta z tokenizacji, zastępując wrażliwe dane karty cyfrowym “tokenem”. Dzięki temu sprzedawcy mogą stworzyć proste i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które nie tylko zwiększają liczbę zatwierdzonych transakcji, ale również budują lojalność klientów.”

Fiserv, z nową bramką płatniczą, nie tylko odpowiada na rosnący popyt na łatwe i intuicyjne płatności cyfrowe, ale również przyczynia się do bezpieczeństwa transakcji i zaufania konsumentów, co ma kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju rynku e-commerce.

Udostępnij
Leave a comment

Dodaj komentarz

- REKLAMA -