epidemia

- REKLAMA -

Wart 6,2 mld zł rynek płatnej telewizji na ostatnim wzroście

Klaudia Ciesielska

Według danych PMR w 2019 r. rynek płatnej telewizji w Polsce wart był 6,2 mld…

Prognozy dla rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Widać efekt COVID-19 w 2020 roku

Klaudia Ciesielska

PMR prognozuje pozytywną koniunkturę na rynku telekomunikacyjnym w Polsce w perspektywie sześciu kolejnych lat. Wyjątkiem…

Nowa przyszłość: jak w ostatnich miesiącach zmieniły się trendy w branży ochrony?

Natalia Zębacka

Choć trendy w branży ochrony zawsze zmieniały się dynamicznie, mało kto spodziewał się tak nagłego…

Cena złota osiągnęła najwyższą wartość od blisko dekady

Klaudia Ciesielska

W czasach kryzysu popyt na złoto rośnie. Coraz więcej ludzi dostrzega korzyści z lokowania swojego…

Co trzecia firma przemysłowa z sektora MŚP zwiększyła automatyzację

Natalia Zębacka

W porównaniu z rokiem ubiegłym ponad 32 proc. małych i średnich firm przemysłowych w Polsce…

Covid wpłynął na rozwój start-upów i małych firm technologicznych. Jak stymulować ich rozwój?

Newsroom BrandsIT

Trudności i nowe wyzwania, jakie wywołała epidemia koronawirusa w światowej, ale i krajowej gospodarce, nie…

Raport Ericsson: Covid-19 a zachowania konsumentów w teleinformatyce

Natalia Zębacka

Jak przetrwać kryzys? Rozwiązania teleinformatyczne (ICT) z pewnością pomogły konsumentom poradzić sobie z niepewnością, której…

Co dalej z handlem w branży spożywczej po pandemii?

Klaudia Ciesielska

Epidemia koronawirusa COVID-19 i spowodowane nią spowolnienie gospodarcze stały się przełomowym momentem dla wielkopowierzchniowych sklepów…

Roboty chętniej udzielają finansowania niż ludzie

Klaudia Ciesielska

Od początku roku banki zaostrzały kryteria przyznawania finansowania. Epidemia nie tylko nasiliła ten trend, ale…

Prawie 430 tys. zł z unijnych środków na pomoc w koronakryzysie

Klaudia Ciesielska

Aż 2,5 mld złotych przewidziała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ogłoszonym właśnie naborze „Dotacje na…

Połącz się z nami

- REKLAMA -