Ewa Szpytko-Waszczyszyn

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Jak księgować odnalezioną fakturę kosztową?

Porządkując samochód czy biuro, niejednokrotnie zdarza się przedsiębiorcom odnaleźć faktury kosztowe sprzed kilku miesięcy. Powstaje wówczas pytanie -…

Technologia pomaga przedsiębiorcom

Co piąty Polak chce w ciągu najbliższych lat otworzyć własną firmę. Choć pod względem przedsiębiorczości jesteśmy w europejskiej czołówce, to…

RODO – jaki ma wpływ na małe firmy?

25 maja to dzień wejścia w życie rozporządzenia w sprawie ochrony danych osobowych - RODO. Unijne przepisy dotyczące…