Fellowmind

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Fellowmind rozwija swoją obecność w Polsce i Europie – Daniel Olejniczak kieruje nową fazą rozwoju

Grupa Fellowmind nadaje priorytet ekspansji w Polsce i w regionie Europy Centralnej, dostrzegając potencjał do dynamicznego rozwoju polskiego…

Pandemia wyznacza nowe kierunki cyfrowej transformacji biznesu

Bezpośrednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykonało pierwszy krok na ścieżce digitalizacji biznesu, a w przypadku blisko 90%…

Czwarta rewolucja przemysłowa nabiera rozpędu. Jak za nią nadążyć?

Czwarta rewolucja przemysłowa nabiera tempa, nieodwracalnie zmieniając oblicze branży produkcyjnej. Cyfrowa transformacja stała się fundamentalnym kierunkiem rozwoju organizacji…

Bonair dołączyła do grupy Fellowmind

Bonair, polska firma z niemal 30-letnim doświadczeniem, dołączyła do grupy Fellowmind, która staje się głównym partnerem Microsoft Business…