Fortnite

Sprzedaż chmury: Od cech technicznych do korzyści biznesowych

Polski rynek chmury obliczeniowej dynamicznie rośnie, a jego wartość do 2029 roku ma sięgnąć blisko 13 mld zł, co fundamentalnie…

Trend Micro: cyberprzestępcze podziemie ogarnia brak zaufania

Firma Trend Micro Incorporated opublikowała nowe dane na temat działalności cyberprzestępców i wzorców pojawiających się podczas kupowania i…

Branża gamingowa wkracza w erę rozrywki 4.0.

Rozwój branży mobilnej oraz szybkich sieci łączności bezprzewodowej wynosi cyfrową rozrywkę na nowy poziom. Upowszechniają się wieloplatformowe, angażujące gry,…

Gaming ewoluuje pod wpływem technologii

W ostatnich miesiącach na rynku gier komputerowych pojawiło się wiele technologii, które mają charakter rewolucyjny. Prowadzi się szeroko…

Jak wygrać laptopa od MSI grając w Fortnite?

Gry wymagają skupienia oraz dużych umiejętności poznawczych. Podobnie wygląda nauka w klasie. Ale nie jest łatwo z powodzeniem…

Orange współorganizuje turniej dla graczy Fortnite

Właśnie ruszyły zapisy na Orange Community Cup w Fortnite, które współorganizuje Orange Polska. Dla najlepszych pula nagród w…

Polska triumfatorem turnieju VERSUS #FramesWinGames!

Sześć drużyn z całej Europy przybyło w ubiegły weekend do Julinka pod Warszawą, aby stoczyć bój w ramach…

Gry w chmurze – na horyzoncie usługa od Google

W wywiadzie do kwietniowego wydania Magazynu Marcin Kurzawski - założyciel i CEO organizacji esportowej PACT - stwiedził, że…

Które karty NVIDIA RTX w laptopach Lenovo Legion wybierane są najchętniej?

Laptopy Lenovo Legion Y740 w wersji z ekranem o przekątnej 17.3-cala od kilku tygodni są już dostępne w…

Czy 2019 rok będzie równie intensywny jak poprzedni? – podsumowanie

Rok 2018 upłynął pod znakiem zmian, które mimo technologicznego charakteru, dotknęły wiele branż. Z tych globalnych trzeba wspomnieć choćby…

McAfee Labs podsumowuje III kwartał 2018

Wzrost liczby próbek złośliwego oprogramowania atakującego IoT w III kwartale 2018 roku o 72%, coraz więcej incydentów w…

Co robiły dzieci online tego lata?

YouTube, streaming filmów i muzyki, treści dla dorosłych i wiele więcej — nowy raport Kaspersky Lab ujawnia, co…

Co 7 sekund pojawia się nowa próbka złośliwego oprogramowania

Po niewielkim spadku liczby nowych przykładów złośliwego oprogramowania w 2017 roku, w pierwszej połowie 2018 roku odnowił się…