marka

- REKLAMA -

Trendy e-commerce 2022

Izabela Myszkowska

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka…

Polskie firmy z branży ecommerce stawiają na bezpieczeństwo swoich klientów

Newsroom BrandsIT

Co łączy firmy LPP SA, Cool Sport, Wojas SA i INGLOT? Wszystkie te firmy są…

Lexmark mianuje nowego Dyrektora Zarządzającego na Polskę

Izabela Myszkowska

Z dniem 1 stycznia 2022 stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Lexmark Polska obejmie związany z firmą…

Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na poprawę ilości i jakości informacji

Izabela Myszkowska

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych,…

Digital Hub firmy Bayer rozpoczyna współpracę z AGH oraz Politechniką Śląską

Izabela Myszkowska

Digital Hub firmy Bayer nawiązuje współpracę z dwiema uczelniami kształcącymi najwyższej klasy ekspertów w zakresie…

Influencerzy a prawo – powstał pierwszy kodeks dobrych praktyk dla działań reklamowych

Izabela Myszkowska

W polskich social mediach mamy do czynienia z ogromnym problemem scamu i kryptoreklamy w działaniach promocyjnych…

Wirtualny świat za prawdziwe pieniądze. Dlaczego cyfrowy rynek NFT jest wart miliardy?

Adam Białas

Okazuje się, że można kupić coś, co nie istnieje lub inaczej ujmując, znajduje się wyłącznie…

Marketing software house’ów pod lupą

Izabela Myszkowska

Dziś wszystkie firmy poszły w kierunku transformacji cyfrowej, ale nie każda poradziła sobie z tym…

TrybEco przejmuje Volt Scooters i pozyskuje kapitał na międzynarodową ekspansję

Izabela Myszkowska

Europejski rynek rowerów elektrycznych urósł w 2020 roku o 25%. Jednym z beneficjentów tego wzrostu…

Ranking słuchawek i headsetów. Wśród Polaków najpopularniejsze są słuchawki Apple i headsety Sony

Izabela Myszkowska

Pandemia sprawiła, że większość Polaków musiała przyzwyczaić się do pracy zdalnej lub hybrydowej i ponad…

Połącz się z nami

- REKLAMA -