Ad image

MARKETING

Już co drugi satelita w kosmosie to Starlink

Starlink, projekt firmy SpaceX Elona Muska, stał się największym na świecie dostawcą internetu satelitarnego. Według danych zebranych przez Stocklytics, Starlink obsługuje obecnie 6111 aktywnych satelitów, co stanowi około 50% wszystkich globalnych satelitów w…

Kuba Kowalczyk 3 min czytania

Naklejki z logo firmy: Jak wykorzystać je do skutecznej promocji marki i przyciągnięcia uwagi klientów?

W sytuacjach, kiedy konieczne jest zaznaczenie obecności marki w przestrzeni (np. przy objęciu nowego lokalu, rebrandingu, itd.), nalepki reklamowe pozostają jednym z tańszych i najbardziej wszechstronnych nośników. Trwałość i uniwersalność, połączona z nieograniczonymi możliwościami kreacji stanowi kombinację, którą ciężko zignorować.…

Jak narzędzia cyfrowe wpływają na zaufanie konsumentów i ich decyzje zakupowe?

W dobie cyfryzacji, gdzie każde kliknięcie, każdy post i każde zdjęcie mogą wpływać na decyzje zakupowe, pojawia się zasadnicze pytanie: jak technologie cyfrowe, w tym sztuczna inteligencja, zmieniają nasze zaufanie jako konsumentów? Według badania przeprowadzonego przez Colleen Harmeling z Florida…

Izabela Myszkowska 2 min czytania

Dlaczego Twoja firma potrzebuje strony internetowej?

Dlaczego firmowa strona WWW jest tak ważna? Strona internetowa to pierwszy i najważniejszy punkt kontaktu z potencjalnym klientem w wirtualnej przestrzeni, dlatego mówi się o niej często, że to rodzaj cyfrowej wizytówki. Tak też należy ją traktować. Firmowa strona WWW…

Polacy pokochali programy lojalnościowe, jednak firmy ociągają się z ich wdrażaniem

Tempo wzrostu cen, za którymi nie są w stanie nadążyć płace, zmusiło wielu konsumentów do ograniczenia wydatków i zmiany podejścia do zakupów. Na przestrzeni ostatnich 4 lat, czyli w porównaniu do stanu sprzed pandemii, przeciętne gospodarstwo domowe ograniczyło liczbę wizyt…

Natalia Zębacka 5 min czytania

Hit czy kit? Komunikacja marketingowa przez WhatsApp

W dzisiejszym dynamicznym świecie, w którym konkurencja na rynku jest coraz większa, marki poszukują nowych sposobów dotarcia do swoich klientów i zbudowania trwałych relacji z nimi. W tym kontekście aplikacje komunikacyjne, takie jak WhatsApp, stają się coraz bardziej atrakcyjnym narzędziem marketingowym.…

Klaudia Ciesielska 8 min czytania

Awans w dziale marketingu Newline Interactive EMEA

Piotr Morko, posiadający wieloletnie doświadczenie w marketingu, został niedawno mianowany Senior Marketing Managerem w Newline Interactive EMEA, firmie specjalizującej się w produkcji monitorów interaktywnych. Jego kariera w Newline rozpoczęła się w lipcu 2020 roku. Awans w dziale marketingu Newline Interactive…

Natalia Zębacka 2 min czytania

Nowy dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w baramundi

Firma baramundi software GmbH powołała Michaela Huberta na stanowisko dyrektora zarządzającego ds. sprzedaży i marketingu, zastępując tym samym Uwe Beikircha, który odszedł z firmy sześć miesięcy temu. Nowy członek zarządu wspólnie z dr. Larsem Lippertem będzie realizował strategię międzynarodowego rozwoju…

Izabela Myszkowska 2 min czytania

Inwestycje w AI w marketingu: Boom czy bańka? Analiza raportu Gartnera

Według najnowszej ankiety przeprowadzonej przez firmę badawczą Gartner, Inc., 63% liderów marketingu planuje zainwestować w generatywną sztuczną inteligencję (GAI) w ciągu najbliższych dwóch lat. Czy to oznacza, że generatywna sztuczna inteligencja jest nowym eldorado dla marketerów, czy może jest to…

Klaudia Ciesielska 3 min czytania

Agencja marketingowa – czym się zajmuje i co powinieneś wiedzieć przed rozpoczęciem współpracy?

Szukasz profesjonalnej agencji marketingowej, której można zaufać i oddać w jej ręce wszystko to, co wiąże się z marketingiem? Takiej, która prowadzi opłacalne kampanie marketingowe, pozyskuje nowych klientów, optymalizuje strategie marketingowe i efektywne wykorzystanie budżet marketingowy? Wybór właściwej agencji pozwala…

Salesforce wprowadza generatywną AI do marketingu i handlu. Nowe produkty giganta IT

Salesforce wprowadził nowatorskie produkty zasilane generatywną sztuczną inteligencją: Marketing GPT i Commerce GPT. Marketing GPT umożliwia specjalistom ds. marketingu automatyczne generowanie spersonalizowanych e-maili oraz tworzenie bardziej zaawansowanych segmentów odbiorców. Z kolei Commerce GPT oferuje markom możliwość dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych…

Newsroom BrandsIT 3 min czytania