Salesforce

- REKLAMA -

Sztuczna inteligencja idzie na zakupy

Klaudia Ciesielska

E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele…

Zadowolenie klientów jest już najwyższym priorytetem w działach IT

Klaudia Ciesielska

Na liście priorytetów szefów IT już nie króluje ani bezpieczeństwo informacji ani integracja wykorzystywanych systemów…

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Newsroom BrandsIT

Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania…

Relacja z konferencji Hewlett Packard Enterprise Discover More 2019

Konferencja HPE Discover More odbyła się 27. marca w Arche Hotel Krakowska we Warszawie, udział…

W jaki sposób system CRM może wpłynąć na budowanie relacji z klientem?

Newsroom BrandsIT

Dbanie o dobry kontakt z klientami i nawiązywanie trwałych, wartościowych relacji biznesowych to klucz do…

25 Najlepszych Miejsc Pracy na świecie 2018

Klaudia Ciesielska

15 października 2018 r. Great Place to Work ogłosił tegoroczną listę 25 Najlepszych Międzynarodowych Miejsc Pracy…

Usługi finansowe w erze hiperpersonalizacji i ich związek ze sztuczną inteligencją

Newsroom BrandsIT

W dobie rosnącej konkurencji oraz szybkiego rozwoju technologii klienci oczekują intuicyjnych, użytecznych i spersonalizowanych usług…

Twitter wprowadza fizyczne zabezpieczenia

Klaudia Ciesielska

Twitter dał milionom użytkowników sposób na jeszcze lepsze sposoby ochrony swoich kont przed włamaniami wprowadzając…

7 firm z Polski wśród 125 Najlepszych Miejsc Pracy w Europie

Klaudia Ciesielska

Great Place to Work ogłosił doroczną listę 125 Najlepszych Miejsc Pracy w Europie. Wśród wyróżnionych…

RAPORT: Inteligentna sprzedaż

Bartosz Martyka

Raport „State of Sales” to omówienie corocznych międzynarodowych badań nad trendami w sprzedaży, przeprowadzanych przez firmę…

Połącz się z nami

- REKLAMA -