SAS

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Raport IDC i SAS: biznes ufa GenAI, ale nie dba o jej wiarygodność

Generatywna AI cieszy się dziś największym zaufaniem wśród firm na całym świecie, wyprzedzając tradycyjne modele uczenia maszynowego i…

Sztuczna inteligencja kwantowa (Quantum AI): Co to jest i dlaczego zmieni biznes?

Choć technologie kwantowe wciąż wydają się abstrakcyjne, ich połączenie ze sztuczną inteligencją zaczyna nabierać realnych kształtów, przyciągając uwagę…

Innowacje AI w Polsce – SAS wyróżnia firmy zmieniające reguły gry

Sztuczna inteligencja przestaje być futurystyczną koncepcją, a staje się realnym narzędziem zmieniającym sposób działania firm tu i teraz.…

Nowe narzędzie SAS pomoże ocenić dojrzałość Twojej firmy w GenAI

Czy Twoja firma naprawdę wie, jak efektywnie wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję? SAS udostępnił bezpłatne narzędzie online, które pozwala…

Nowa strategia banków: więcej AI, więcej danych, mniej ryzyka – wnioski z badania SAS

Banki na całym świecie intensyfikują inwestycje w technologie zarządzania ryzykiem, dostrzegając w nich kluczowy element budowania odporności i…

AI w walce z praniem pieniędzy: potencjał ogromny, wdrożenia zbyt wolne – kluczowe wnioski z badania SAS

Sztuczna inteligencja (AI) staje się kluczowym narzędziem w walce z praniem pieniędzy, oferując instytucjom finansowym skuteczniejsze metody analizy…