• Zobacz:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
  • Branża IT
Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Aktualności
    • Artykuły
    • Dane
    • Opinie
  • Personalizacja
    • Polecane
    • Zakładki
    • Historia
    • Preferencje
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
AIAktualnościTop 20

Top 20 – Microsoft

Natalia Zębacka
24 stycznia, 2024
Sztuczna inteligencja
CyberbezpieczeństwoAIAktualnościTechnologia

W jaki sposób AI i analityka zapewnią ludziom zdrowie, bezpieczeństwo i rozwój w 2024 roku? – prognozy ekspertów SAS 

Klaudia Ciesielska
23 stycznia, 2024
praca, inżynier, chmura
AIAktualnościChmuraTechnologia

Nie tylko kaski i rysunki – inżynieria, chmura i sztuczna inteligencja

Izabela Myszkowska
23 stycznia, 2024
CSR-srodowisko-biznes
AIAktualnościTechnologia

Schneider Electric integruje się z Microsoft Azure OpenAI. Firma rozwija GenAI w zakresie produktywności i zrównoważonego rozwoju

Klaudia Ciesielska
23 stycznia, 2024
Samsung Galaxy s24
AIAktualnościTechnologia

Samsung wypuścił telefony AI. Na czym polega innowacyjność nowych Galaxy S24?

Newsroom BrandsIT
18 stycznia, 2024
wydatki na It, wykres, finanse, adyen
AIAktualnościTechnologia

Sztuczna inteligencja nie wpłynie na wydatki na IT – zaskakująca prognoza Gartnera

Izabela Myszkowska
18 stycznia, 2024
sztuczna inteligencja, technologia,
AIAktualnościTechnologia

5 lat – tyle, zdaniem polskich firm, zajmie zwrot z inwestycji w AI

Newsroom BrandsIT
16 stycznia, 2024
sztuczna inteligencja, robot, ai
AIAktualnościInnowacjeTechnologia

Sztuczna inteligencja, która nas zwodzi? Anthropic: “To możliwe”

Izabela Myszkowska
16 stycznia, 2024
Microsoft Copilot
AIAktualnościTechnologia

Microsoft chce, żeby Copilot otwierał się automatycznie na Windowsie

Newsroom BrandsIT
15 stycznia, 2024
ChatGPT, openai
AIAktualnościTechnologia

Amerykańskie media mają dość OpenAI. A to tylko wierzchołek góry lodowej

Newsroom BrandsIT
15 stycznia, 2024
cyberbezpieczeństwo
CyberbezpieczeństwoAIAktualnościTechnologia

Stare podatności, nowe narzędzia, czyli cyberbezpieczeństwo w 2024 roku

Izabela Myszkowska
15 stycznia, 2024
Chatgpt, sztuczna inteligencja, openai
AIAktualnościTechnologia

OpenAI uruchamia nowy model subskrypcji dla MŚP

Newsroom BrandsIT
12 stycznia, 2024
Sztuczna inteligencja, AI, neuralink
AIAktualnościTechnologia

Sztuczna inteligencja – technologia, która przekształca ludzki potencjał w biznesie

Klaudia Ciesielska
11 stycznia, 2024
fintech, sukces
AIAktualnościTechnologia

Oszustwa finansowe w epoce GenAI – wyzwanie dla banków i ubezpieczycieli

Klaudia Ciesielska
11 stycznia, 2024
branża mobilna, smartfon
Kanał sprzedażyAIAktualności

Branża mobilna w 2024 rok – 5 prognoz

Klaudia Ciesielska
11 stycznia, 2024
Superkomputer Frontier, AMD
AIAktualnościTechnologia

Superkomputer Frontier – nowa era w efektywności szkolenia AI

Newsroom BrandsIT
10 stycznia, 2024
hpe
AIAktualnościKanał sprzedażyTechnologia

HPE wierne swojej nowej strategii. Firma jest blisko finalizacji przejęcia za nawet 13 mld dolarów

Klaudia Ciesielska
9 stycznia, 2024
Microsoft, klawiatura
AIAktualnościTechnologia

Microsoft rzuca wyzwanie tradycji. A to wszystko dla sztucznej inteligencji

Newsroom BrandsIT
9 stycznia, 2024
anglia, wielka brytania
AIAktualnościTechnologia

Peruki, tradycje sprzed wieków i… sztuczna inteligencja – Wielka Brytania zaskakuje zmianami w systemie prawnym

Klaudia Ciesielska
9 stycznia, 2024
AMD, logo
AIAktualnościKanał sprzedażyTechnologia

Kryzys dostępności w branży chipów – AMD na rozdrożu

Klaudia Ciesielska
8 stycznia, 2024
sztuczna inteligencja, AI
AIAktualnościTechnologia

Bez tego nawet nie myśl o sztucznej inteligencji

Izabela Myszkowska
8 stycznia, 2024
Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama
  • Preferencje

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Tematy

  • Sztuczna inteligencja
  • Programy partnerskie
  • Wydarzenia
  • Case study
  • M&A
  • Zrównoważony rozwój
  • Rozwiązania sieciowe
  • Nauka
  • Rynek AV
  • Transformacja cyfrowa
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up