Future Mind

FLEXHab i Sony BRAVIA: kluczowa współpraca w przygotowaniach do misji na Księżyc

Firma Sony Professional Displays & Solutions ogłosiła, że jej profesjonalne monitory BRAVIA stanowią integralną część innowacyjnego habitatu kosmicznego FLEXHab, opracowanego przez firmę SAGA, specjalizującą się w architekturze kosmicznej. Habitat FLEXHab, o powierzchni 28…

Natalia Zębacka 3 min

Prawie 40 proc. Polaków jest sceptycznych wobec technologii

Polskie społeczeństwo coraz lepiej nawiguje po świecie „phygital”, łączącym doświadczenia fizyczne z cyfrowymi, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Z raportu firmy doradczo-technologicznej Future Mind „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz”, wynika, że już średnio dwie…

Natalia Zębacka 5 min

Technologie mobilne w handlu – wskazówki dla detalistów

Dziś już nikt nie wyobraża sobie handlu bez aplikacji mobilnych, w których klienci codziennie robią zakupy, znajdują promocje, przeglądają oferty, porównują ceny czy korzystają z kuponów zniżkowych. Jednak według danych Clever Tap, zajmującej się m.in. analizą produktów mobilnych, po pewnym…

Izabela Myszkowska 9 min

Branża retail – w co warto inwestować?

Technologia zarządzania sklepami była jedynym sektorem handlu detalicznego, w którym odnotowano wzrost finansowania w pierwszym kwartale 2022 roku – wynika z raportu CB Insights. Za tym wzrostem stoi przekonanie wielu firm, że sukcesywnie wdrażane innowacje mogą zapewnić przewagę konkurencyjną w…

Natalia Zębacka 8 min

Siły napędowe transformacji cyfrowej w branży retail

Po niewielkim spowolnieniu w okresie pandemii, firmy jeszcze w tym roku przyśpieszą transformację cyfrową. Według prognoz IDC Worldwide Digital Transformation Spending Guide, globalne wydatki na nią osiągną w 2022 r. wartość 1,8 bln dolarów, co oznacza wzrost o 17,6 proc. w…

Izabela Myszkowska 6 min

3 trendy, które będą kształtowały branżę detaliczną w 2022 roku 

Detaliści zmagają się wysoką inflacją i kosztami paliw, które przekładają się na ogólny wzrost cen towarów. Rosną również koszty zatrudnienia, a pracownika znaczenie trudniej pozyskać. Jednocześnie wielu konsumentów nadal pracuje w domu lub w trybie hybrydowym, co całkowicie zmieniło ich zachowania…

Natalia Zębacka 8 min

Badania użytkowników w świecie ciągłego odkrywania

W obliczu rosnącej konkurencji w e-commerce wiele firm zastanawia się jak tworzyć wiodące na rynku produkty cyfrowe? Przewagę można zdobyć m.in. dzięki ciągłemu odkrywaniu i innowacjom. Continuous discovery to podejście, które w ostatnim czasie zyskuje na popularności wśród zespołów produktowych. Dzięki…

Newsroom BrandsIT 8 min

Projektowanie produktów cyfrowych w oparciu o właściwe decyzje

Swoboda w fazie projektowania jest pułapką, w którą łatwo wpaść, gdy przebywa się daleko od warstwy biznesowej i technicznej. Każdy produkt jest systemem naczyń połączonych, a na ich końcu znajduje się infrastruktura, która dyktuje, co jest możliwe do realizacji w…

Materiał Partnera 7 min