Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”, prawie połowa (49 proc.) konsumentów w Stanach Zjednoczonych subskrybuje płatne usługi transmisji strumieniowej. Co trzeci…
Jak bardzo zmienił się świat telekomunikacji najlepiej świadczy fakt, że jeszcze dwie dekady temu używaliśmy w dużej mierze telefonów stacjonarnych, a komórki były dostępne dla nielicznych. Sektor technologii telekomunikacyjnych doświadczył ogromnych, przełomowych zmian…
Ostatnio pojawiło się wiele cyfrowych asystentów osobistych, takich jak Siri, Cortana i Google Assistant, a coraz więcej firm debiutujących, tzw. start-upów, tworzy podobne rozwiązania z wykorzystaniem funkcji analitycznych i sztucznej inteligencji. Nie ulega…
Polscy przedsiębiorcy polubili leasing. Z najnowszych statystyk Związku Polskiego Leasingu wynika, że wybiera go ponad połowa firm korzystających z zewnętrznego finansowania swoich inwestycji – stał się więc popularniejszy niż kredyt bankowy. W powszechnej…
Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zacznie obowiązywać już za niespełna rok. Do tego czasu organizacje muszą zdążyć z wdrożeniem mechanizmów zabezpieczających przed wyciekiem danych. Regulacje zobowiązują przedsiębiorstwa do zainwestowania w narzędzia podnoszące poziom bezpieczeństwa. Dla wielu z nich…
Z danych Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji wynika, że w Polsce brakuje ok. 50 tysięcy specjalistów IT. Firmy z tej branży od dawna funkcjonują w realiach rywalizacji o najlepszych specjalistów, tworząc dogodne…
Wsparcie innowacyjności zawsze wiąże się z dużym zainteresowaniem inwestorów. O akceleratorze stworzonym przez firmę OVH dla startupów rozmawiamy z Anną Wieluńską, Digital Sales Manager w OVH. BrandsIT: Czym jest Digital Launch Pad i jak działa?…
W porównaniu z gospodarkami rozwiniętymi Polska wciąż ma braki w poziomie rozwoju działalności B+R oraz kulturze innowacji. Jak wynika z raportu „Inwestycje w Polsce. Niewyczerpany potencjał”, przygotowanego przez Deloitte we współpracy z Polsko-Niemiecką…
Z badań przeprowadzonych przez Ipsos MORI dla Microsoft wynika, że 73 proc. właścicieli i pracowników polskich firm z sektora MŚP czuje się spokojna o ich dalszą przyszłość. Podobną opinię podziela jedynie 59 proc. przedstawicieli…
Nabywamy daną rzecz, szybko ją zużywamy i wyrzucamy. Stymuluje to wzrost gospodarki, ludzie mają pracę i pozornie wszyscy są zadowoleni z takiej sytuacji. Mało kto interesuje się jednak losem elektrośmieci, których z roku…
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.