ZEN

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Hawe ma nowy zespół sprzedaży

Właśnie zakończył się proces restrukturyzacji zespołu sprzedaży w Hawe S.A. Zatrudniono nowych specjalistów, na czele działu stanął doświadczony…

Lenovo podaje wyniki finansowe za I kwartał 2017/2018

Przekształcenia Lenovo wynikające z trójfalowej strategii firmy przyniosły kolejne pozytywne wyniki w pierwszym kwartale. Firma uzyskała rentowność w…

Konferencja poświęcona dostępności usług IT w Polsce

Veeam Software, innowacyjny dostawca rozwiązań, które zapewniają stałą dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop (Availability for the…

Integracja Dynamics 365 z LinkedIn

Dzięki integracji z największą siecią społecznościową dla profesjonalistów, pakiet wspomagający zarządzanie Microsoft Dynamics 365 jeszcze bardziej wpisuje się…

Jak zmiana w GDPR może pomóc przedsiębiorcom?

Czy zmian w GDPR należy się bać? To pytanie stawia sobie zapewne wielu przedsiębiorców i administratorów. Niekoniecznie należy…

Nestmedic zaprezentował swoje rozwiązanie brytyjskiej parze książęcej

Nestmedic S.A. został zaproszony do udziału w programie HealthTech i prezentacji swojego rozwiązania – systemu teleKTG Pregnabit – podczas spotkania…